שלום לכולם!
קיבלתי אתמול ממשפחתי כ- 100 בולי ארה"ב, וחשבתי מה אעשה איתם. גיליתי אצלי עוד כ- 100, ועכשיו החלטתי לאסוף אותם. עכשיו בוודאי תגידו שאני כל הזמן משנה את דעתי, אבל זו מדינה שאני ממש אוהב, ועכשיו כשיש לי בולים רבים, זה ממש מושלם. אני אוסף רק בולים וגליוניות, ולא מעטפות, קונטרסים וכו', וזהו אוסף משני. אתם מוזמנים להתחיל לחפש בשבילי בולים גדולים, ונחליף. תודה רבה לכולם, תמיר.
קיבלתי אתמול ממשפחתי כ- 100 בולי ארה"ב, וחשבתי מה אעשה איתם. גיליתי אצלי עוד כ- 100, ועכשיו החלטתי לאסוף אותם. עכשיו בוודאי תגידו שאני כל הזמן משנה את דעתי, אבל זו מדינה שאני ממש אוהב, ועכשיו כשיש לי בולים רבים, זה ממש מושלם. אני אוסף רק בולים וגליוניות, ולא מעטפות, קונטרסים וכו', וזהו אוסף משני. אתם מוזמנים להתחיל לחפש בשבילי בולים גדולים, ונחליף. תודה רבה לכולם, תמיר.