שלום לכולם!!!!!!!!
מה המצב חרה אני בטוח ``שהתגעגתם`` אליי. אני רוצה שתעזרו לי כי אני לא יודע אם אני בצבא או במחנה קיץ ואתם בטח אומרים מה יש לו זה השתגע אז ככה .... זהו סדר היום שלי בבסיס או איך שקוראים לזה. מתעוררים בשעה 7:15 נכנסים לכיתה ב-7:45 ``לומדים`` עד 12 ואז הפסקת צהריים עד 13:00. אח``כ לומדים עד 16:00 וארחי זה משוחררים עד למחרת . ומשעה זו מתחיל הכיף . הולכים לבריכה עד שעה 18:30 אח``כ ארוחת ערב . ויותר מאוחר חדר כושר. ובערב יושבים במועדון ורואים טלויזיה בלווין(YES) או משחקים פלייסטיישן. ואני רוצה את עזרתכם בכך שתגידו לי מה לענות לאנשים ששואלים אותי מה אני עושה עכשיו מה עליי להגיד מחנה קיץ או בצבא ? 5*אקזוטי בהרהורים*5
מה המצב חרה אני בטוח ``שהתגעגתם`` אליי. אני רוצה שתעזרו לי כי אני לא יודע אם אני בצבא או במחנה קיץ ואתם בטח אומרים מה יש לו זה השתגע אז ככה .... זהו סדר היום שלי בבסיס או איך שקוראים לזה. מתעוררים בשעה 7:15 נכנסים לכיתה ב-7:45 ``לומדים`` עד 12 ואז הפסקת צהריים עד 13:00. אח``כ לומדים עד 16:00 וארחי זה משוחררים עד למחרת . ומשעה זו מתחיל הכיף . הולכים לבריכה עד שעה 18:30 אח``כ ארוחת ערב . ויותר מאוחר חדר כושר. ובערב יושבים במועדון ורואים טלויזיה בלווין(YES) או משחקים פלייסטיישן. ואני רוצה את עזרתכם בכך שתגידו לי מה לענות לאנשים ששואלים אותי מה אני עושה עכשיו מה עליי להגיד מחנה קיץ או בצבא ? 5*אקזוטי בהרהורים*5