שלום לכולם!!!
אני חדש פה! טוב אז ככה...בד"כ אני לא נוהג לראות טלנובלות ואופרות סבון וכל זה... אני יותר טיפוס של אקשן וקומדיה...אבל לא יודע השנה קרה משהו... ראיתי יום אחד עם אחותי תפרק הראשון של משחק החיים בשידור חוזר...ואחריו את העוד 4 פרקים ומאז אני לא מפספס אף פרק! פשוט תוכנית גדולה! הטלנובלה היחדה שאני רואה ונהנה ממנה!! אז זה הכל.....
אני חדש פה! טוב אז ככה...בד"כ אני לא נוהג לראות טלנובלות ואופרות סבון וכל זה... אני יותר טיפוס של אקשן וקומדיה...אבל לא יודע השנה קרה משהו... ראיתי יום אחד עם אחותי תפרק הראשון של משחק החיים בשידור חוזר...ואחריו את העוד 4 פרקים ומאז אני לא מפספס אף פרק! פשוט תוכנית גדולה! הטלנובלה היחדה שאני רואה ונהנה ממנה!! אז זה הכל.....