שלום לכולם!!!

YellowRaz

New member
שלום לכולם!!!

אני חדש פה! טוב אז ככה...בד"כ אני לא נוהג לראות טלנובלות ואופרות סבון וכל זה... אני יותר טיפוס של אקשן וקומדיה...אבל לא יודע השנה קרה משהו... ראיתי יום אחד עם אחותי תפרק הראשון של משחק החיים בשידור חוזר...ואחריו את העוד 4 פרקים ומאז אני לא מפספס אף פרק! פשוט תוכנית גדולה! הטלנובלה היחדה שאני רואה ונהנה ממנה!! אז זה הכל.....
 
ברוווווווווך הבא../images/Emo70.gif

אהמ..אני לא יודעת את שמך אבל רק רציתי לומר לך שתהנה
וכל הילדים לא נמצאים פה בשעה כזאת..אז בערב אני בטוחה שתקבל יותר תשומת
אז תהנה
~טל~
 

Vendetta

New member
ברוך הבא :)

גם אני ממש לא טיפוס של טלנובלות ואופרות סבון (אני ממש שונא את אלו האמריקאיות והארגנטינאיות...), אבל אני מאוד אוהב את "משחק החיים".
 

shirakl

New member
ברוך הבא אל הפורום../images/Emo24.gif

הגעת אל המקום הנכון ואני בטוחה שתהנה כאן
 
למעלה