שלום לכולם !!

Pkachuit

New member
שלום לכולם !!

שלום לכולם !! שמי הילה ורק כגע מצאתי את הפורום הזה ! אז לכל חולי הפוקימון שבניכם .. אני רוצה לדבר איתכם !! לא יודעת מה איתכם .. אבל אני מרגישה שאני לא יכולה לחיות בלי פוקימון !!! אני חולת פוקימון .. ואני אפילו טסתי עד גרמניה רק כדי להשיג דיסק של הסדרה !! אני צבעתי את כל החדר שלי בצהוב רק בגלל פיקצ`ו .. וכל החדר שלי מלא בפוסטרים של פוקימון !! אני לא מצליחה להתשלט על עצמי .. כי אני פשוט משוגעת על זה !! אז אם אתם מרגישים שאתם היחידים בעולם שמשוגעים על פוקימון .. אז הנה .. אתם לא .. ואם אתם מרגישים כמוני בבקשה תיצרו איתי קשר !! כי אני מרגישה שאני אבודה בעולם הזה !! עד ההודעה הבאה ביי .. הילה
 

טל 16

New member
?????

למה שמישהו יאהב את העכבר הקרצייה הזה???? זה כל כך ברור שצוות רוקט שולטים בסידרה!!! אבל אין לי כוח לריב על זה עכשיו... טל
 

Pikachuit

New member
פיקצ`ו הוא חמוד !

דבר ראשון פיקצ`ו הוא חמוד ! דבר שני .. איזה צוות רוקט שולטים בסדרה ?? האפסים האלה לא מצליחים לעשות כלום !! אפילו לחטוף פעם אחת את פיקצ`ו הם לא הצליחו ! ולמה לעזאזל הם צריכים את כל התוכניות העלובות האלה רק כדי לחטוף פוקימון קטן ומסכן ??? הם לא יכולים לעקוב אחרי אש וכל השאר ופשוט לחטוף את פיקצ`ו שהוא אוכל או משהו .. אני גם לא מתכוונת להתווכח על זה .. למרות שאני די אוהבת את צוות רוקט .. אבל הם בכל זאת אפסים .
 

rocket

New member
הנה שוב התחלנו...

מה יש בפיקצ`ו הזה שכולם אוהבים אותו? פרצו חמוד וקול שממש מעצבן! (תודו, כמה פעמים אפשר לשמוע את ה,פיקה פיקה, שלו??) בקיצור, הסיסמא של צוות רוקט הרבה יותר שווה!!
 

Pkachuit

New member
שלא תבינו אותי לא נכון

לא התכוונתי לפגוע בצוות רוקט או משהו .. זה צוות ממש מצחיק .. וכיף לראות אותם אבל בכל זאת אני חושבת שפיקצ`ו חמוד .. יש משהו בדברים שלכם שאתם אומרים שנמאס כבר מ``פיקה פיקה`` ובזה אתם צודקים, אבל בכל זאת (בשבילי)זה לא ישנה את העובדה שפיקצ`ו חמוד.
 
למעלה