שלום לכולם..

turrican

New member
שלום לכולם..

אני יודע שקצת "נעלמתי" היום..אבל קראתי את כל השרשורים המבדחים שלכם (ווטני יוסטון,האירווזיון הזוועתי,איפה אכל אלדין וכאלה) פשוט קמתי לפני איזה שעה והיו לי סידורים . יש לי אחלה שיר לשים על הבוקר..המתינו בסבלנות.
 

greenzg

New member
יש לי שיר בשבילך ../images/Emo92.gif

הלהקה המזוקנת ביותר בהיסטוריה ZZ TOP בשירם שק שינה- בתקווה שתבין את הרמז... (כמו שאמרו ברשת ג')
When it's cold outside and you want to sleep in go for a pallet that's so nice and thin. Zip it on around while it's on the ground, spread it out and lay it on down. Slip inside my sleeping bag, slip inside my sleeping bag. You're afraid of the dark, baby, no need to be shy. We'll talk about some lovin' while we look at the sky. Don't be hesitating, it'll be alright, we'll tuck it in until it's clean out of sight. Slip inside my sleeping bag, slip inside my sleeping bag. Let's go out to Egypt 'cause it's in the plan, sleep beside the pharoahs in the shifting sand. We'll look at some pyramids and check out some heads. Oh, we'll whip out our mattress 'cause there ain't no beds. Slip inside my sleeping bag, slip inside my sleeping bag.​
 

turrican

New member
אחלה שיר! ../images/Emo51.gif

אהבתי את הקליפ הזה מאד שהייתי צעיר. מה שאהבתי את ZZtop זה הבחורות בקליפים..סקסיות בטירוף.. יש להם אחלה טעם...
 

greenzg

New member
יש כאן אי-צדק מסוים ../images/Emo93.gif

אומנם להקת ZZ TOP לא בדיוק דפש מוד אבל הוציאה את אלבומם הטוב ביותר בשנת 1983 Eliminator ומכר בארה"ב בלבד כעשרה מליון העתקים וכלל את: "Gimma All Your Love", “Sharp Dressed Man", והשיר “Legs". ההנקדוטה החביבה בהרכב זה ששניים מחברי הלהקה בעלי זקן עבות ואילו השלישי בעל פני-התינוק נקרא פרנק בירד ("זקן" באנגלית)....
 

turrican

New member
למה אתה מתצל על ZZtop?

היי גריני.. מה ההתנצלות על ZZtop?? מה הקשר בינם לבין דפשמוד? זו להקה ענקית שכבודה מונח במקומה , אל דאגה. הם מכרו מיליוני אלבומים ואחת להקות הרוק הגדולות בהיסטוריה (בנשימה אחת עם הרולינג סטונס, הביטלס,לד זפלין,פינק פלויד) אתה יודע שאני לא "מת" על המוזיקה שלהם , אך אני מכבד את הלהקה הזו ואני יודע להעריך להקה גם שאני לא מאזין להם באדיקות.אז אל תדאג ידידי , ZZtop הם גדולים מהחיים. נ.ב. Legs זה השיר האהוב עליי ביותר.
 
מצא את יוצא הדופן

1. רולינג סטונס 2. ביטלס 3. לד זפלין 4. פינק פלויד 5. zz top מממ.... קשה?
 

turrican

New member
הביטלס?

היי אלדין לא דיברתי על סגנונות מוסיקה..אלא על להקות אגדיות במוסיקה. ברור לי שהרוק של לד זפלין שונה מהמוסיקה של הביטלס. אתה לא חושב שאפשר להזכיר את ZZtop עם הלהקות הללו?
 
בדיוק על זה דיברתי

ZZTOP? להקה אגדית? ההשפעה שלה מתקרבת לאחת הלהקות האחרות שציינת? רחוק מזה. להקה נחמדה ושבלונית, שמכרה לא רע - אבל לשים אותה בצוותא עם ארבעת האחרות - שכל אחת בסוגה יצרה מהפכה ברוק? הגזמת!
 

greenzg

New member
לא להגזים ../images/Emo12.gif

ZZ היו/הם להקה חביבה שעשו רוק-אלקטרוני חביב ומכרו מליונים אך אין להשוות אותם לאף אחת מהלהקות שהזכרת - הם להקות אגדתיות ! הם לא באותה סקלה של חשיבות ותרומה להיסטוריה של הרוק פשוט רציתי להזכיר עוד להקה וסגנון שלא הוזכרה בפורום - לפחות לא מאז שאני כאן
 

turrican

New member
אז לכן היא לא אגדית בגלל התרנגולת

אולי טיפה נסחפתי. לא התכוונתי מבחינת התרומה למוסיקה יותר בגלל המכירות העצומות ובגלל הוותק והמוניטין שלהם. אבל לא משנה.. בשבילי הם אגדה לא פחות מלד זפלין.
 
האמת? את לד זפלין אני ממש לא אוהב

וגם עוד כמה אגדות כמו הנדריקס וכו'. ולעניין: תראה - מכירות הם לא קנה מידה לשום דבר. מודרן טוקינג מכרו פי אלף מהמון להקות נהדרות. אז מה? אין לי קריטריון טוב למדידת איכות של מוזיקה, אבל מכירות זה בטוח לא הקריטריון. גם לא וותק (היי - שולה חן מוציאה עכשיו אלבום חדש!)
 

greenzg

New member
האם לא הבנת את כוונתי ../images/Emo52.gif

האם אין הבדל בין( למשל )ואן-הלן לרובים ושושנים ?
 
למעלה