שלום לכולם .....

adirp

New member
שלום לכולם .....

אני אדיר..כתבתי פה הרבה לפני חצי שנה בערך.. מישהו זוכר אותי? אני זוכר את משה המנהל..ציפי,אלון,אלין ..
 
יאאאאאאאאא

אתה חי אח שלי? איפה אתה מה איתך? איך אתה מרגיש? בטח שזוכרים ותך אחי, אדיר פולק הגדול.... ה עם האתר? אתה לא מתכוון ללשכלל אותו קצת אח שלי?
 

adirp

New member
אלוןן אחייי

מה המצב איתך? אני חי.. והאתר שלי ב"הפסקה".. חח אין לי זמן להשקיע בו .. אני בסדר.. מובטל.. העיפו אותי מהביה"ס .. מה איתך? מה חדש בפורום? איפה אלין ? שנים לא דיברתי איתה..
 
אחי

אין לי מושג מה קורה עם אלין גם אני מחפש אותה הרבה זמן, היא גם נעלמה קצת מהפורום.... חוץ מזה הכל טוב.
 
אדיר ברוכים השבים....

תגעגענו... מה שלומך? לאן נעלמת לנו? אבל טוב שעכשיו אתה שוב איתנו.
 
למעלה