שלום לכולם!

uv1234

New member
שלום לכולם!

מבחן בפיסיקה ביום ראשון ואני לומד (שימו לב לשעה) בחוות-המחשבים. אז זהו, רק רציתי לקפוץ לומר שלום ולאחל בהצלחה לכל החברים שחורשים למבחני סוף-הסמסטר. להתראות בינתיים!
 
למעלה