רוצה אך לא יוצא
New member
שלום לכולם
פעם ראשונה שאני כותב בפורום, מדי פעם ראיתי מה שכתבתם פה.. החלטתי להעלות את הבעייה שלי, ובכוונה זה כאן ולא בפורום "הכרויות" או משהו דומה. אז ככה: אני בן 19, אני לא בצבא (אלא לומד באוניב´ ורק אח"כ עושה צבא). יש לי הרבה חברים במצבי כמו גם חברים שעכשיו משרתים.. עכשיו, מה שאני מחפש זה איזשהו קשר. בוא נגיד שבנסיונות הקודמים שלי יצא לי לצאת עם בנות, אפילו היה לי קשר במשך חודשיים שלא הלך רחוק מדי. לרוב זה איזו מישהי למשך פגישה או שתים (וזה לא בתדירות גבוהה בוא נגיד ב5חודשים האחרונים, שלוש בנות בסה"כ..) - הנקודה היא שאני לא מהביישנים במיוחד או משהו כזה. אני מסוגל להתקשר למישהי (בטלפון הכוונה..) ולהגיד "בואי נעשה משהו". בזמן האחרון, זה כבר חודש ומשהו אבל נראה לי לצערי שזה ימשך יותר, אני לא מוצא אף אחת..לדעתי אין לי בעייה במראה חיצוני, והבנות שיצאתי איתן אפילו היו די יפות בעיניי, אמנם אני לא גבוה ואפילו נמוך , בסביבות 1.72 או משהו כזה, אני די נאה, אני עושה כושר וכו´. אני אוהב לדבר על הרבה דברים, אני מחשיב את עצמי משכיל יחסית(..). אבל נמאס לי מזה שזה כמעט או בכלל לא, כלומר אני כבר רוצה קשר ארוך עם מישהי, שלא המראה שלה חשוב (חשוב, אבל לא העיקר ,בניגוד לעבר) אלא באמת שיהיה לי עם מי לדבר, ואפעפ"י שאני לא בנאדם רגיש במיוחד הייתי רוצה פשוט שהיא תעניין אותי, יותר מכל דבר אחר. והגענו לבעיה - אני לא מוצא בנות, כלומר לא רק שאין לי מישהי פטנציאלית או דומה לזה, אין לי מושג מאיפה להכיר. לחברים שלי חלקם יש חברות, ואני לא מהטיפוסים המתעלקים שרוצים שיכירו להם (למרות שבעבר ניסיתיאת זה פעמיים וזה לא הלך) ובסביבת היומיום שלי הבנות הן בנות 23-24, ואז באמת שמתי לב שאחרי שנודע להן הגיל שלי הן עושות אחורה פנה או מחליפות את השיחה לתוכן פחות רומנטי (לעתים באופן מופגן - כלומר נניח אחרי שהחלפתי טלפון עם מישהי והסתבר לה הגיל היא התחילה לצחוק..). אין לי מושג כרגע מאיפה להכיר, אני עדיף לא עם מישהי מהסטודנטיות כי זה יוצר מצב לא נעים אח"כ לראות אותם ביומיום, ובסופ"ש שאני בבית, אני בד"כ עם החברים - אלה שיש להם חברה נשארים איתה והאחרים לא בדיוק יוצאים וכו´. אני לא מאמין כ"כ בהכרויות באינטרנט, אבל אולי יש לכם איזו עצה להשיא לי, אני ממש לא מבין מה לא בסדר איתי, והייתי רוצה לפחות לקבל דרכים לפגוש בנות חדשות או להתקל באוכלוסיה בגילי כדי כביכול "לפרוץ" מבעד למעגל החברים שלי ולמצוא בנות שאני לא בקשר יומיומי או לאורך שנים איתן, ואני חדש להן והן לי.. אז אפשר לסכם בניק שלי שלי "רוצה אך לא יוצא", ועם הדגש על לפתור את ה"לא יוצא".. תודה מראש
פעם ראשונה שאני כותב בפורום, מדי פעם ראיתי מה שכתבתם פה.. החלטתי להעלות את הבעייה שלי, ובכוונה זה כאן ולא בפורום "הכרויות" או משהו דומה. אז ככה: אני בן 19, אני לא בצבא (אלא לומד באוניב´ ורק אח"כ עושה צבא). יש לי הרבה חברים במצבי כמו גם חברים שעכשיו משרתים.. עכשיו, מה שאני מחפש זה איזשהו קשר. בוא נגיד שבנסיונות הקודמים שלי יצא לי לצאת עם בנות, אפילו היה לי קשר במשך חודשיים שלא הלך רחוק מדי. לרוב זה איזו מישהי למשך פגישה או שתים (וזה לא בתדירות גבוהה בוא נגיד ב5חודשים האחרונים, שלוש בנות בסה"כ..) - הנקודה היא שאני לא מהביישנים במיוחד או משהו כזה. אני מסוגל להתקשר למישהי (בטלפון הכוונה..) ולהגיד "בואי נעשה משהו". בזמן האחרון, זה כבר חודש ומשהו אבל נראה לי לצערי שזה ימשך יותר, אני לא מוצא אף אחת..לדעתי אין לי בעייה במראה חיצוני, והבנות שיצאתי איתן אפילו היו די יפות בעיניי, אמנם אני לא גבוה ואפילו נמוך , בסביבות 1.72 או משהו כזה, אני די נאה, אני עושה כושר וכו´. אני אוהב לדבר על הרבה דברים, אני מחשיב את עצמי משכיל יחסית(..). אבל נמאס לי מזה שזה כמעט או בכלל לא, כלומר אני כבר רוצה קשר ארוך עם מישהי, שלא המראה שלה חשוב (חשוב, אבל לא העיקר ,בניגוד לעבר) אלא באמת שיהיה לי עם מי לדבר, ואפעפ"י שאני לא בנאדם רגיש במיוחד הייתי רוצה פשוט שהיא תעניין אותי, יותר מכל דבר אחר. והגענו לבעיה - אני לא מוצא בנות, כלומר לא רק שאין לי מישהי פטנציאלית או דומה לזה, אין לי מושג מאיפה להכיר. לחברים שלי חלקם יש חברות, ואני לא מהטיפוסים המתעלקים שרוצים שיכירו להם (למרות שבעבר ניסיתיאת זה פעמיים וזה לא הלך) ובסביבת היומיום שלי הבנות הן בנות 23-24, ואז באמת שמתי לב שאחרי שנודע להן הגיל שלי הן עושות אחורה פנה או מחליפות את השיחה לתוכן פחות רומנטי (לעתים באופן מופגן - כלומר נניח אחרי שהחלפתי טלפון עם מישהי והסתבר לה הגיל היא התחילה לצחוק..). אין לי מושג כרגע מאיפה להכיר, אני עדיף לא עם מישהי מהסטודנטיות כי זה יוצר מצב לא נעים אח"כ לראות אותם ביומיום, ובסופ"ש שאני בבית, אני בד"כ עם החברים - אלה שיש להם חברה נשארים איתה והאחרים לא בדיוק יוצאים וכו´. אני לא מאמין כ"כ בהכרויות באינטרנט, אבל אולי יש לכם איזו עצה להשיא לי, אני ממש לא מבין מה לא בסדר איתי, והייתי רוצה לפחות לקבל דרכים לפגוש בנות חדשות או להתקל באוכלוסיה בגילי כדי כביכול "לפרוץ" מבעד למעגל החברים שלי ולמצוא בנות שאני לא בקשר יומיומי או לאורך שנים איתן, ואני חדש להן והן לי.. אז אפשר לסכם בניק שלי שלי "רוצה אך לא יוצא", ועם הדגש על לפתור את ה"לא יוצא".. תודה מראש