שלום לכולם.

Very BED Girl

New member
שלום לכולם.

החלטתי לוותר על זכות השתיקה למרות שאני לקוחה ותיקה המסתתרת מאחורי הקלעים. נראה לכם שאם נצטופף קצת יהיה גם לי מקום? כדאי לכם, יש לי חוויות מפה עד להודעה חדשה. מקווה לשתף ולהשתתף. ביי לבינתיים
 

Gardner

New member
חויות זה נשמע טוב

שתפי אותנו.. אולי גם יהיו מתישהו חויות משותפות
 
ברוכה הבאה! ../images/Emo24.gif

הגעת למקום הנכון בזמן הנכון!
 

y u v a l1

New member
../images/Emo24.gif ברוכה הבאה!

וזה בסדר, גם אם אין לך מלאאא חוויות את מוזמנת...
 

Sefy

New member
../images/Emo140.gif../images/Emo24.gif Welcome On Board

And lets hear how bad you are if you are good at it
 

שאייאן

New member
לקוחה וותיקה????../images/Emo2.gif מייד לכאן!!

מייד בואי לפינת המבצעים... יש לנו פה ספי במחיר מוזל....רק עד סופ השבוע איטלקי אחד שאני מוכן לחייב אותך עליו בתצשלומים לא נושאי ריבית כי וואלה הוא מת לעבור חנות... כמה לסביות בזיל הזול ואפילו מישהי שתרביצ לך אם בא לך במחיר מיוחד של 666 שקלים חדשים בלי הנחות וזהו...זה המבצעים השבוע...
 

Bon Bon

New member
אני לא רוצה לשמוע ילד אומר שוק שחור

אני חייב להוסיף אחד רק שאני לא זוכר ת´שם שלו שאייאן תעזור לי ,נו הטמבל הזה שאני רב איתו תמיד אני מוכן לשלם כדי שהיא תקח אותו
 

שאייאן

New member
מי רוזי????אחי בתור חבר תקשיב...

חחח יא אהבל ה"ילד"הזה יכול לתת לך שיעורים בהיסטוריה ובניהול של החיים ברוורס תוך כדי שינה כדאי שתתעמק במישהו לפני שאתה חושב עליו דברים לפעמים את תפספס אנשים מדהימים אם לא תעשה את זה... (ככה בינינו טיפ קטן אחי בחברות) ואני אומר לך שוב הוא רחוק מלהיות אהבל. הוא תותח (יאללה רוזי ראית החמאתי לך עכשיו אתה חייב לי חצי נקניקיה)
 

רוזיA

New member
לבדוק מה לבדוק לי שמן סגרנו מציצה..

לא? אבל וואלה עם בא לך לבדוק לשמן אני מוכן לתת לך אבל רק עם תלקק לשאיי את התחת עוד קצת.......מתאים?
 

Bon Bon

New member
תבין (לא אמור לענין את כולם)

משהו שזה הדברים שהוא כותב על עצמו :מקצוע קונה בזול מוכר יקר כי רק אצלנו המחיר ללא תחרות ... :מצב משפחתי אלמנ/ה :תחביבים אלימות השחתה ונדליזים ונגינה על פסנתר! אוהב לגלוש על גלים אוהב שונא שטנצים כפייתי דחיית תענגות ונבירה בזוטות.... :ציטוט נבחר לך זדיין!!!!!!!!!!!!!! ומהר! אם שותים לא צמאים ... קיצוניות זה אופי..... מזכיר לי אותי כשהייתי בן 16 עכשיו אני לא יודע למה אבל אני בוטח בשאייאן ומודע לעובדה שאני יכול גם לטעות בשיפוט שלי לאנשים. אז נתחיל הפוך ,אני לא יתחיל מנקודת הנחה שאתה דפוק עד שתוכיח לי אחרת ההפך ,אני מתחיל מנקודת הנחה שאתה כל מה ששאייאן אמר, עד שתוכיח לי ההפך יום טוב בן אדם
 

רוזיA

New member
טוב אחריי ליקוק תחת כזה לשאיי אתה..

יכול לבדוק לי שמן........ ווואלה אתה יודע במדיום הזה כולם מנסים להיות מה שהם לא בדרך כלל ... אז מה זה אומר עליך(סתם חידוד למחשבה...) לקחת ברצינות כרטיס שבעצם לא קיים במציאות בלי צל ומשקל ופיו לנסות להגיד משהו על בן אדם שלא לדבר על לעתיק אותו! ישבת ועתקת כרטיס?!!! אתה שפוי עם זה מה שאתה חושב עלי לפי כרטיס אז רגע אני גם אמור לחשוב עליך אותו דבר ילד! כן ילד קראת נכון! בלי שום קשר לבירה נשר אתה מוזמן לבוא לבדוק שמן עם תיהיה טוב ניתן לך גם למצוץ לי!
 

רוזיA

New member
ותתצמיח עמוד שידרה ודעה מי שלך!

אתה רוצה לשנוא לאהוב לא להתייחס תפדל אבל כי אתה רוצה תעשה את זה ולא כי שאיי אמר!!!! בעצם במקרה שלך אני יגיד לשאיי שיגיד לך לקפוץ מי איזה גג אוליי הוא סוף סוף יועיל השאיי הזה חחחחח(סתם על תתנפח שאיי בלי נשיכות יא אוגר בלאי) יאאלה ביי יא שפוט!
 
למעלה