שלום לכולם

flight1

New member
שלום לכולם

אני מוריד סרטים בקאזה,אך אני שומע כל הזמן את המילה אימיול,אני מבין שזו תוכנת הורדת סרטים,מישהו יכול לתת כן הסבר לתוכנה או איזה מדריך משתמש בתודה מראש
 
למעלה