עשית משהו שאתה לא יכול לשנות?!
אתה בטח צוחק עלינו. מה זה, שיש? חייבת להיות לך גרסה LOW POLY או משהו. אחרת איך הגעת לזה? באיזה שלב הרגשת שזהו, מכאן זה כבר סגור? עצה ידידותית לכולם: לעבוד כך שאם ברגע זה החשמל נופל, תפסיד לכל היותר חצי שעת עבודה. זה אומר לשמור כל הזמן, אם אפשר בשמות שונים: man_01.lwo, man_02.lwo, man_03.lwo... man_63.lwo זה נכון לכל מה שיוצרים על המחשב. זה אפשרי, יש היום דיסקים גדולים וצורבים זולים במיוחד לצורך זה. ולעבוד כך שתוכל לשנות. בין אם זה בשבילך או ללקוח, אין דבר כזה "אני כבר לא יכול לשנות כלום." זה מחשב. אם יש זמן - אפשר לשנות. וכל זה הביא לי רעיון...
ניר.