שלום לכולם! יש כאן מישהי שמתגייסת ב 25.2?
ת תנו לי להרשם כבר New member 20/1/03 #4 אני לא מתגייסת בתאריך הזה אבל |הכינוי שלנו דומה בצורה מפתיעה....... |הדגש
ה הבחורה של וורונסקי New member 20/1/03 #3 אני! אבל אני חושבת שישנו לי את זה, כי בדיוק לפני כמה ימים אישרו את הבקשה שלי מוועדת דור ההמשך של ח"א. אבל בעיקרון, אני בנתיים מתגייסת בתאריך הזה, אז נעים מאוד..
אני! אבל אני חושבת שישנו לי את זה, כי בדיוק לפני כמה ימים אישרו את הבקשה שלי מוועדת דור ההמשך של ח"א. אבל בעיקרון, אני בנתיים מתגייסת בתאריך הזה, אז נעים מאוד..