שלום לכולם!

מישהי?!

 
אני!

אבל אני חושבת שישנו לי את זה, כי בדיוק לפני כמה ימים אישרו את הבקשה שלי מוועדת דור ההמשך של ח"א. אבל בעיקרון, אני בנתיים מתגייסת בתאריך הזה, אז נעים מאוד..
 
למעלה