שלום גם לך !
ומה ראית לנכון לכבד את הפורום המתחרה "חוזרים בתשובה" בהודעה יותר מפורטת ? הרי לא נגרעים אנו כהוא זה משאר בני אדם מחמת כך שלא מצאנו את האור הגדול ( כהדרתכם ). והרי מצווה מן המובחר היא (שוב, כהדרתכם) לדרוש בשלום כל אדם ללא שום קשר לנטיותיו / זהותו / דתו / עמדתו ( מחקי / סמני / צייני את המיותר ) . אך כל עוד אינך מן המתלהמים, מהמחבתים או מהסירים מוזמנת את לכתוב פה את הגיגייך היישר מן הבית קפה האינטרנטי. הצלחה בדרכך החדשה, גם אם היא נוגדת את זהותי ומהותי .