שלום לכולם!
אז כמו שהודעתי,
נעדרתי השבוע לחמישה ימים,
והנה-אני חוזר!
ויש לי הרבה מה לאמר..
קודם כל, עכשיו מתחילה תקופה מעניינת.
בעצם...אין יותר סדרות יומיות שמשודרות, רק את מלאך של אמא שמשודרת כל שבוע..
אבל אהבתי את זה שעכשיו הפורום מורכב ברובו מהודעות ועדכונים-אני חושב שהעיקר שיש בו חיים....
דבר שני, לא חושב שמישהו כתב על זה,
אבל ממקור רשמי,
סנדי בר ואקי אבני, עושים ''קאמבק''....
וגם הם ישתתפו בעונה החדשה של ''ראש גדול'' !
הם ישחקו זוג(לא נשוי!) לשתי בנות...
טיפה מזכיר את העלילה של מור ויעל לא?(למרות שזה די שונה....שם זה היה מסובך קצת..)
ועכשיו......הפרק האחרון בהחלט של גאליס!
אז חשבתי כבר לכתוב פה את הביקורת(זה לא יהיה כזה גדול....)
אז ככה.
זה היה ממש ממש פרק סביר.
אני חשוב שהוא לא היה מוצלח.
ציפיתי משום מה לסוף מפוצץ כמו בחממה,
וכן הלכו נטו על סגירות מעגל בעיקר בקטע של האהבה וקצת גם בקטע של כל החניכים מכל העונות(כמעט כולם! איפה דפני??)
עכשיו....זה קצת מצחיק לכתוב את זה,
אבל הגעתי למסקנה שבגאליס ממש השקיעו בעלילה המעולה במהלך העונות, גם אם הייתה ממש דבילית מעונה לעונה, ובסוף פשוט איכזבו(תיכף גם אפט על זה יותר...)
ובחממה, אולי שתי העונות הראשונות היו פשוט מדהימות, אבל הייתה נפילה כלשהי בעונה השלישית, אך לעומת גאליסהסוף היה פשוט כראוי לסדרה שמסתיימת, וסדרה שהייתה מהמצליחות בישראל בשנים האחרונות.
אז זה מבאס,
אני מקווה שבנעלמים ובשכונה המצב ישתנה,
והסדרות יישארו מעולות(טפו טפו) לאורך כל הפרקים והעונות, וייסתיימו גם בסופו של דבר בטעם טוב.
עכשיו ספציפית לגבי גאליס.
היו כל כך הרבה דברים פשוט לא טובים בפרק הזה, שבאמת אני לא יודע מאיפה להתחיל.
אני די מצטער לאמר, אבל אפשר טיפה להשוות את זה לסוף ההזוי של ''שוברי גלים'' . והיו בפרק הזה דברים די הזויים.
נתחיל בזה שבפרקים האחרונים חזר המוטיב של עלילה שמסבירה על עלילה קודמת, וזה פשוט מיצה את עצמו, בעיקר בפרק האחרון.
זה פשוט פרק, ובכלל פרק סיום של סדרה, שאמור להביא משהו ממש אחר מכל מה שראינו, וזה פשוט לא היה זה.
בנוסף, הניסיון הכושל לנסות לעשות שוף דומה לסוף של העונה השלישית(המדהים כל כך!! עד שיונתן מיצמץ והיה רשום ''המשך יבוא''.....)
אני אולי מצטער, אבל אני גיכחתי מול המסך בזמן שהרמתי את העיניים שלי בזמן שניסו לחקות את עצמם,
זה היה כזה עלוב!!
שוב, דבר שכבר ראינו, בזמן שפרק כזה אמור להביא משהו ייחודי ושונה.
עכשיו לגבי הדרמה. הפרק הזה היה חסר דרמה לחלוטין. ופרק סיום, ועוד לסדרה כזו, אמור להביא איתו דרמה וצמרמורות(שבעבר כבר היו, ככה שהייתה מין ציפייה...) ושובף בפרק היה פשוט סגירות מעגל ודרמות רומנטיות ורגשיות וחברתיות......זה לא יכול ללכת. היו חייבים לשלב שם עוד משהו, והורגש לפי דעתי שמשהו חסר.
מה לגבי השאלות שאין עליהן תשובות??
הספר?? מה איתו?? זו העלילה העיקרית שסחבה את שתי העונות האחרונות!!(או יותר נכון את העונה הרביעית....) זה כזה מרגיז שהם השאירו את העניין איתו פתוח.
ארז?? איך הוא יצא מהכלא??
ועוד שאלות..
ומה שכתבתי לארז כבר מתקשר לסוף הסופי.
זה היה בכלל לא ברור מה הלך שם.
מתי הכוונה הייתה למציאות ומתי לסדרה עצמה,
הרי הקטע עם ארז היה לפני שראינו את הקטע שהמצלמה מתרחקת,
ואז מתי שהמצלמה התרחקה והיה את הקאט וכל מה שהלך שם, היה אפשר להבין שנגיד דוד, שם במכוון כי הרי הם ניסו להעביר לנו בזה שמאחורי הכל זו סדרה והשחקנים תמיד יהיו וכל זה....
אז זה לא היה ברור. וזה מציק.
אגב, אם כבר הכוונה שמאחורי הסצנה הסופית שרואים את הצוות עצמו וולא את ה עלילה עצמה,
אז ממש אהבתי אותה.
כאילו, שאולי הכל נגמר, אבל זה פשוט יישאר בתוכנו תמיד.
ואהבתי את זה, לא עשו את זה עד עכשיו. וזה היה הדבר היחיד שהיה שונה בפרק הזה, וזה עצוב.
עכשיו לגבי עלילות ספציפיות בפרק. ואלה דברים רעים אז תתכוננו...
הנישואים מה איתם???
לעזאזאל, הם לפי הסדרה בני 17. זה הזוי.
ועוד בייגלה? כאילו, משעשע, אבל זה היה הזוי לחלוטין.
מזל שההריון של נינה לא אמיתי אחרת בכלל הייתי שובר את הטלוויזיה מרוב דמיון כל כך מופרך ולא ניתן להעברה בטלוויזיה של היוצרים
למה!!!מה הקטע עם שרון???
כזה מאכזב!!!
בסדר, התחרטה, אני רוצה לראות שוטרים שלוקחים את רועי ואת שרון הולכת לבית הזה שאמרו לה ללכת אליו!!
איפה הסיפוק איפה!!!
אפילו בעונה האחרונה של ראש גדול השקיעו בנו בשוטרים שלקחו את נוביצקי.(הרשע, למי שלא ראה....)
מרתיח!
חוץ מזה, אין לי מה לאמר אני חושב...
ברוך שפטרנו (?)