שלום לכולם..
לא ידעתי אם זה הפורום המתאים.. אז תגידו לי אם לא.. יש לי די הרבה בעיות בחיים (אני בת 15) ואני חושבת שרוב הבעיות שלי נובעות מזה שאני לא מאושרת. יש לי בעיה שמונעת ממני ליצור קשר עם אחרים. (תמיד האחרים הם האלו שיוצרים את הקשר) בגלל זה קשה לי לצאת מהמעגל החברתי שאני נמצאת בו (ואני רוצה לצאת ממנו), ולמרות שאני נראית טוב, קשה לי בקטע של בנים. מה לעשות? \
לא ידעתי אם זה הפורום המתאים.. אז תגידו לי אם לא.. יש לי די הרבה בעיות בחיים (אני בת 15) ואני חושבת שרוב הבעיות שלי נובעות מזה שאני לא מאושרת. יש לי בעיה שמונעת ממני ליצור קשר עם אחרים. (תמיד האחרים הם האלו שיוצרים את הקשר) בגלל זה קשה לי לצאת מהמעגל החברתי שאני נמצאת בו (ואני רוצה לצאת ממנו), ולמרות שאני נראית טוב, קשה לי בקטע של בנים. מה לעשות? \