Nobodys Wife3
New member
שלום לכולם..
שלום לכולם..
אני מקווה שתוכלו לעזור לי. איזה קו אני צריכה לקחת מהתחנה מרכזית בת"א כדי להגיע לקהילת ונציה? תודה מראש.
שלום לכולם..
אני מקווה שתוכלו לעזור לי. איזה קו אני צריכה לקחת מהתחנה מרכזית בת"א כדי להגיע לקהילת ונציה? תודה מראש.