שלום לכולם

ואני דווקא התכוונתי ברצינות


ברוכה הבאה לפורום.

יהי רצון שתבואי במהרה אל המנוחה ואל הנחלה, אל המקום השלם, אל המקום ממנו לא תרצי לצאת.
 
צחוק צחוק

הנה עוד "מקרה" אמיתי שמוכיח מה קורה בסוף לבנות המשכילות...
Face the facts.

נראה שהחינוך הטוב שקיבלת חדרה לך לעצמות,
אי אפשר על השפה הזאת...

מצטרפת לברכות, בהצלחה בדרכך המיוחדת
 
גבעת העורלות- איזה סגנון נפלא! ומשעשע! אבל - ממך הייתי מצפה לכתוב "צור מחצבתך". אני לא יודעת מדוע השגיאה הזו השתרשה גם אצל יודעי ספר, יודעי שפת עבר על בוריה.
 
תודה, ובאשר

ובאשר להערתך, הרי כבר נאמר "כי לא מחצבותי מחצבותיכם...".

ובנימה רצינית. אכן הסקתי אחר בדיקה שלא הייתי צריך להשתמש בביטוי הנלוז הנ"ל, חטאתי אימי, חטאתי, גדול עווני מנשוא.
 
למעלה