שלום לכולם

Nimrodster

New member
שלום לכולם

פרסמתי הודעה דומה גם בפורום אמנויות לחימה קלאסיות.

התחלתי לאחרונה ללמוד ארניס ואני מאד מרוצה, אבל חושב לשלב אמנות לחימה נוספת על מנת לחזק את הפרקטיות ולשפר כושר. האם יש לכם המלצות לאמנות שתשלים טוב את נקודות התורפה של הארניס, אם ישנן? בפורום השני המליצו לי בנתיים על JKD.
 

Tiger tiger

New member
מה כוונתך

בחיזוק הפרקטיות?
היכן אתה מרגיש את החוסר בפרקטיות בארניס?
 

Nimrodster

New member
תודה, ברוכים הנמצאים


אני מתאמן אצל ג'ון, אני לא זוכר את שם משפחתו.

בכל מקרה, בעיקרון, אני לא מרגיש חוסר בפרקטיות בשיעורי הארניס עצמם, ותכלס רק התחלתי. ויחד עם זאת, ישנו שיעור אחד בשבוע של "ארניס טקטי", שמוקדש ללוחמת סכינים ולוחמת רחוב באופן כללי, ואני חושש שפעם אחת בשבוע פשוט לא תספיק בשביל להשתפר בזה. זה לא כמו ארניס בו אתה יכול לתרגל את התנועות לבד.
 

Nimrodster

New member
בכל מקרה, בשלב זה אוותר על הוספת אומנות נוספת

לא צריך לקפוץ מעל הפופיק
 
חכם מצדך.

תתרווח היכן שאתה: תתבשל
...תספוג את המורה, את השיטה...
תן לזמן
להיות השופט של מה טוב לך...
 

Nimrodster

New member
אני בטוח שארניס טוב לי :)

דווקא בגלל שאני כל כך נהנה שם, רציתי להוסיף לי עוד ימים. אבל זה יהיה יותר מדי ומהר מדי.
 
=


כיוון שאתה מתחיל, קל מאוד להתבלבל אם תשלב לבדך (שלא באמצעות המורה שלך לארניס) שיטה נוספת...
זה נכון כי ישנן שיטות שאימון בהן עשוי להחמיא ולהשלים לארניס - אבל באותה מידה קיימת גם סכנה כי חלקם יגרעו מאיכות הארניס שאתה מבקש להשיג... והלא זו השיטה המרכזית שלך בה אתה מבקש להתמחות...

כל מורה לארניס נותן דגשים מעט שונים לאמנותו בכלל וללחימה בפרט: אי לכך שווה לך להתייעץ עם המורה שלך... לשמוע מה הוא חושב...


יובל.
 

NetaSher

New member
הי נמרוד

שמחה לשמוע שאתה נלהב לעוד אימונים, וש- 6.5 שעות בשבוע בתל אביב לא מספיקות לך

והיות והחלטת בשלב זה לא להוסיף אמנות נוספת ואתה כן רוצה עוד אימונים - אתה מוזמן להגיע גם לשעורים בפתח תקוה. לא תהיה היחיד שמגיע גם לתל אביב וגם לפ"ת (שמור למכורים
).
בדרך כלל אם רוצים *עוד* מעבר, חוץ מהאופציה של לקחת שעורים פרטיים עם ג'ון, יש גם את תכניות האימונים שמקבלים מג'ון לאימון בבית או בחוץ וגם אפשר להתאמן עם מתאמנים מהמועדון שמעוניינים, יש לי כמה הפניות לתת לך.
נתראה מחר,
נטע
 

Nimrodster

New member
איך ידעת שזה אני?


כרגע ימי שלישי שלי תפוסים במחויבות אחרת (אני עוד עסוק בלארגן את החיים שלי סביבה העובדה שיש לי ארבעה אימונים בשבוע), אבל האופציות האחרות נשמעות טוב.
 
למעלה