דוחות להשכרה
תלוי, אם את בארץ זרה - אז תלוי באיזה ארץ את נמצאת ומה הסיכויים שתרצי שוב לחזור לשם. אני יודע על בחור גרמני שקיבל דו"ח באוסטרליה, חברת השכרת הרכב שלחה לו את הדו"ח לגרמניה כולל מכתב מבהיל של המשטרה האוסטרלית. היי, לא לשם את נוסעת? תזהרי שם מדוחות. לעומת זאת, אני יודע שחברים (שוויצרים) "אספו" דוחות בספרד, תוך ידיעה שאין להם שום כוונה לשלם. הם אכן לא שלמו והדוחות לא עקבו אחריהם. אז מצד אחד הארץ יותר קרובה לספרד - תרתי משמע. מצד שני - אתם אזרחים ישראלים כך שלא קשה להגיע אליכם. הפתרון הוא כמובן - לחכות עם הדוחות עד שתסעי לספרד.