שלום לכולם!!

Gefen

New member
שלום שלום...

תפסתי טרמפ על ההודעה שלך אז עימך הסליחה רק קפצתי לאמר בעצמי שלום ... ולשאול מי בא לצ´אט.... אני נכנסת עכשיו לחדר אז תזדרזו משעמם בירושלים ביום ראשון בערב אפילו קפה הילל סגור אז הלך גם האייס קפה שאני אוהבת לצידי יושב פה בחור דתי משועמם שמנסה כל הזמן לפתח איתי שיחה ובדרך גם מרעיף עליי מחמאות (מה רע בקצת מחמאות.. זה אפילו עוזר לאגו..) אפילו כוס מים הביא לי כי אין קפה ........ היום הייתי בבוקר עם הילדים בגן הורדים, שהוא, אגב, גן מדהים... וכמעט שקבלתי דו"ח חנייה כי הכסף במדחן נגמר והילדים עוד התעכבו בגן..וכשרצתי לכוון הכביש באמת גיליתי את הפקח מול המכונית שלי, רצתי אליו וכמעט שחיבקתי אותו כשמחק לי את הדו"ח (אגב מה קורה כשמקבלים דו"ח על מכונית מחברת השכרה?? מישהו יודע?) ואחר הצהריים הייתי עם הילדים בהצגה בתיאטרון החאן והיה מקסים הם נהנינו ואפילו הצליחו להחזיק עד הסוף...אחרי ההצגה ישבתי לי בכיף במסעדה שיש בקומה השניה של החאן.. אבל שני השדים הקטנים שלי הבהירו לי מהר מאוד שהשמחה היתה מוקדמת וכך הסלט שהזמנתי וגם הפיצה נכנסו מהר מאוד לקופסא.. ומחר-יום חדש. אולי אקח אותם לגן הבוטני. אני חייבת לאמר שממש כיף לי לגלות את ירושלים מחדש... לדוגמא גיליתי מחדש את גן הפעמון- מישהו שם לב שזה גן משגע? מותאם לילדים בצורה יוצאת מן הכלל, מגוון ומסתיר בתוכו המון פינות קסומות.. רק שהגזלן שנמצא שם דרך קבע דורש עבור כל ארטיק מסכן איזה 12 ש"ח. יש דברים שלא משתנים. ואם יש לכם עוד רעיונות מה אפשר לעשות בירושלים עם ילדים...אני אשמח... אאההה.. היה לי אתמול חלום בלהה.. חלמתי שבן זוגי שיחיה מגיע אליי ומספר לי בייאוש שדיבר היום עם אוסטרליה ואמרו לו שם שמה פתאום רילוקיישן אנחנו בסה"כ אמורים להגיע לשם רק לשבועיים...והם לא יודעים מי אמר לו אחרת אבל אין להם מושג מאיפה זה בא לו.. טוב. כל אחד והסיוטים שלו.. עד כאן .. נדמה לי שספרתי לכם את כל הקורות אותי ב- 24 השעות האחרונות, תיכף אסיים במילים "יומני היקר.. לילה טוב" הולכת לישון עוד מעט, נדמה לי שאוותר על הצ´אט, אז אל תמהרו לשום מקום... לא, במחשבה שניה, בכל זאת אכנס לכמה דקות ואלי תהיה הפתעה אין לדעת. עד כאן להפעם ועד הפעם הבאה שיהיה שבוע טוב גפן בעיר הקודש
ים אדוניי ים אדוניי שישו ושימחו בים אדוניי
 
דוחות להשכרה

תלוי, אם את בארץ זרה - אז תלוי באיזה ארץ את נמצאת ומה הסיכויים שתרצי שוב לחזור לשם. אני יודע על בחור גרמני שקיבל דו"ח באוסטרליה, חברת השכרת הרכב שלחה לו את הדו"ח לגרמניה כולל מכתב מבהיל של המשטרה האוסטרלית. היי, לא לשם את נוסעת? תזהרי שם מדוחות. לעומת זאת, אני יודע שחברים (שוויצרים) "אספו" דוחות בספרד, תוך ידיעה שאין להם שום כוונה לשלם. הם אכן לא שלמו והדוחות לא עקבו אחריהם. אז מצד אחד הארץ יותר קרובה לספרד - תרתי משמע. מצד שני - אתם אזרחים ישראלים כך שלא קשה להגיע אליכם. הפתרון הוא כמובן - לחכות עם הדוחות עד שתסעי לספרד.
 
תגידי...

מה דעתך לגלות מחדש את "מאה שערים"?
(בשירשור הגדול של ההודעה שלך למטה העליתי איזה ניחוש, זה נכון??) בוקר טוב,
הישיבה:)))
 

rona111

New member
אין למחוק דו"ח בשום פנים ו אופן

רק מי המשרד הראשי בחיפה ר"ח הבנקים בניין משרד העבודה .אם יש לך מישהו שם. כן מקבלים ד"ח אפילו מכונית מחברת השכרה בארץ אחרת . מה עם גן סאקר אחלה גן ...גן הקיפוד....
 
למעלה