שלום לכולם
יש לי מספר שאלות לגבי פייסבוק, אני אשמח אם מישהו ידע לענות עליהן -
האם יש אפשרות לשלוח הודעות "אישיות" לקבוצה? אני מקבלת הרבה הודעות פרסומיות לתיבת ההודעות שלי אז אני מניחה שהם לא שולחים אחד אחד. איך עושים את זה?
כשאני כותבת הודעה על הקיר שלי ולוחצת על "שיתוף" - האם הוא שולח את זה לכל החברים או שזה פשוט מופיע על הקיר שלי ורק מי שמספיק רואה? ואם ככה, יש איזו דרך לקדם הודעות כאלה על הקיר? כי אנשים שיש להם המון חברים יראו את זה רק אם הם במקרה כרגע מחוברים. אבל אני רוצה שיגיע גם למי שיתחבר אחר כך.
אני רוצה לשלוח לרשימת החברים שלי הזמנות לדף אוהדים, אבל חלק מהשמות "דהויים" כך שאי אפשר לסמן אותם. למה זה? איך אפשר לשנות את זה כדי בכל זאת להזמין אותם?
יש לי מספר שאלות לגבי פייסבוק, אני אשמח אם מישהו ידע לענות עליהן -