שלום לכולם!

עדן*

New member
שלום לכולם!

אני חדשה בפורום אז קודם כל נעים מאוד. קוראים לי עדן ואני ממרכז הארץ. יש לי שאלה בנושא איפור לכל המבינות... אני בעלת עור שחום ועיניים כהות איזה צלליות יתאימו לי? ואיך אתן ממליצות לי להתאפר ביום יום? כלומר מה יראה יפה ליום יום אבל לא כבד מידי?? תודה מראש עדן
 

דנהx

New member
היי עדן

אוקי אז ככה.. אני חושבת שלעור שחום מתאים הכי הכי מלליות בסיגנון חום , בז וכדומה .. אני שחומה ואני אוהבת להיתאתפר ככה.. סומק בגוון קצת יותר ככה מצבע עורך אוקי ליום יום אני בכלל חושבת שאפשר לוותר על האיפור אבל אם בכל זאת אני ממליצה על צללית עדינה.. שחור בעין...ו..מבריק הכי פשוט הכי יפה בהצלחה דנה
 
היי עדן

נעים מאוד להכיר אותך... כדאי שתנסי צלליות מהסוג של האבקות ולא של האבן בגוונים של ירוק, סגול! עם הצבעים האלו את יכולה לשחק מבחינת כהויות וכך יווצר המראה היומיומי או מראה הערב! ספרי לי איך יצא!
 
כל צבע יכול להתאים לך...

תלוי איך את שמה וכמה את שמה... אני ממליצה לך להתאפר ביום יום הכי פשוט שיכול להיות... מייק אפ, קונסילר, פודרה, עפרון שחור, מסקרה וליפ גלוס.... פשוט ויפה... רעות
 

shiraz2

New member
אני מסכימה עם רעות,

ליום יום להתאפר כמה שפחות... (כמובן שמסקרה, עפרון שחור, ומייק אפ חובה....)
, ברוכה הבאה לפורום
שירז
 
למעלה