שלום לכולם

rotemush5

New member
שלום לכולם

מצטרפת חדשה אליכם...בקרוב אקבל אתהגט המיוחל שמי -בת 27 אמא לאריאל בת שנה ושלושה חודשים האקס כרגע במלחמותעם עצמו,כנראה קשה לו הפרידה...מקווה בסוף החודש שהדיון האחרון יקבע לטובתי וטובת בתי מזונות ואחר כך הכל היסטוריה
 

rotemush5

New member
שמי רותם*

ההודעה יצאה קצת מבולבלת...ללא רווחים. אשמח לשמוע מהורים שעברו פרידה בגיל כה מוקדם של הילד.איך התמודדתם? איך הילד התמודד? האם התייעצתם עם גורם מוסמך כיצד להתנהל עם הילד? האם הילד ישן אצל האב?
 

ye44

New member
ברור שהם ישנים גם אצל האב

בגילאים הללו הקטנים גדלים ישירות לתוך הגרושין וטוב שכך, מאשר להתגרש כשהילדים כבר גדולים וישר את רואה את הרגרסיה שחלה בהם.להסביר לקטנה מלכתחילה ובלי להתפלסף שאבא גר שם ואת כאן ויש לך שני בתים וכל הטררם ! היא צריכה לגדול רגיל תוך כדי שיתוף פעולה, תפנימו שלטנגו צריכים שניים ! ואם שניכם הפנמתם הרווחתם אבל קחי בחשבון שלפעמים התיסכול גובר על ההגיון ואז מתחיל הבאלגן. בקיצור אם הוא משתף פעולה הרווחת והילדה כמובן הרוויחה, כאן לדעתי לא תצטרכו שום יעוץ וכו' הכל יזרום . ברוכה הבאה ובהצלחה
 

rotemush5

New member
הוא אבא מדהים!

לא רשמתי את הפרטים הללו וחשוב לי לציין שהוא "אב השנה" הוא נותן לה מעניק לה ומטפל בה במסירות רבה המליצו לנו שהסדרי הראיה יהיו כרגע ללא לינה אך אני נותנת לו פעמיים בשבוע לינה ובסופש הוא מחזיר אותה בערב בשישי ובערב שבת. מאוחר יותר אני גם אתן לו לינה בסופ"ש אבל אחרי הכל היא קטנה ואני לא רוצה להעמיס עליה כרגע שני בתים. מה גם שהוא גר כרגע אצל הוריו ואין לו בית קבע. ברגע שיעבור לדירה משל עצמו (בספק אם זה יקרה ) אז הסדרי הלינה יתרחבו. אגב,בעניין הריגרסיות.היא ילדה מאוד תקשורתית ומבינה. הוא עזב לפני 3 חודשים בערך ועד אז ישן בסלון כך ש...היא כן עברה תקופה קשה והיתה מחפשת אותו בלילות בסלון. בגדול מקווה שאחרי הדיון בסוף החודש הוא יחכים ויפסיק להלחם ולנקום אלא יבין שאין ברירה וזו בחירה מלאה שלי והשלמה שאיננו מתאימים!
 

איקאה1

New member
היי רותם

ברוכה הבאה!! כשנפרדנו בני היה בן שנה וחצי, ואחרי שהתייעצתי עם אנשי מקצוע, החלטנו שהוא ואחותו בת השבע ישנו אצלו פעם בשבוע ופעם נוספת באמצע השבוע יתראו איתו עד הערב. ובכל סופ שבוע שני ישנו אצלו את מוצאי שבת. הוא נכנס לזה בטבעיות כמו שכתבו לפניי ובהחלט להתראות עם האב עושה לו רק טוב. שיהיה לך המון בהצלחה בדרכך החדשה וברוכה הבאה למועדון.
 

EFRATY10

New member
ברוכה הבאה ובהצלחה בדרכך החדשה.

אני התגרשתי כשהבן היה בן 7 חודשים,והוא החל לישון אצל אביו בגיל שנה.
 

kfor

New member
שלום רותם

שמי טל, אני גרושה כבר שנתיים וחצי. כשהתגרשתי נותרתי עם ילדה בת שנתיים וחצי ועם תינוקת בת 4 חודשים. בגלל שגרושי לא היה עד הגרושים "אב" בכלל, פתאום נחתנ עליו האבהות. אמנם בהתחלה הוא היה לוקח רק את ביתי הגדולה לסופ"שים אך לאחר מס' חודשים אמרתי לו כי במידה ולא יקח את הקטנה היא כבר לא תרצה ללכת אליו ואכן בלית ברירה (שלו) הוא היה לוקח את שתיהן לסופ"שים כל סוף שבוע שני מיום שישי מהגן ועד מוצ"ש. הוא היה נוסע להוריו והם היו עוזרים לו. ומאז הכל על מי מנוחות..... הן מאוד אוהבות אותו ואנחנו בקשר טוב אחד עם השני.
 

א פרסקי

New member
שלום גם לך ../images/Emo13.gif

לאט לאט הכל יהיה בסיידר נתחיל בזה שיהיה דייר
 

rotemush5

New member
שלום לך איש יקר!

רק עכשיו אני קולמבינה שזה הניק שלך.נחמד לראותך כאן!!! בעניין הדייר -אני עובדת על זה...אין חדש עד כה. הפסדת אתמול מרק עגבניות וקרפלך מקווה שאתה לא מבריז הסופש
 

הרקולס36

New member
היי לך...

ביום שעזבתי את הבית,הנסיך שלי היה בן שנה וחצי...היינו מאוד קשורים זב"ז... הסדרי הראייה קבעו שהבן ישהה אצלי בכל יום ג' מסיום המעון ועד יום ד' בבוקר אל המעון. ובכל שבועיים לסירוגין,שבוע אחד מיום ה' מהמעון עד יום ו' אל המעון או מיום ו' מהמעון עד יום א' בבוקר אל המעון... כך זה התנהל מההתחלה ועד היום....הוא אוטוטו בן 5... אם האב רוצה ויכול,תני לו שישהה עם ביתו כמה שהוא רוצה כולל לינה,זה ייטב לו,לה ולך!!! בהצלחה וולקאם
 
ברוכה הבאה

הילדים ישנים אצל האב באותה טבעיות שהם ישנים אצל האם. הכל שאלה של רצון טוב מצד שניכם. יש לכם ולילדה יתרון גדול והוא הגיל הצעיר שלה. בדיוק כמו שכתב ye - היא תגדל לתוך העובדה שאתם גרושים וכך יקל עליה.
 

rotemush5

New member
תודה!!!

ראה למעלה את תגובתי. נתתי הסדרי ראיה מאודדדדד רחבים פעמיים בשבוע וכל סופש שני פעמיים בשבוע היא ישנה אצלו. יחסית לגיל הצעיר אלו בהחלט הסדרים רחבים חשוב לי לשמר את הקשר בניהם ואת הרצון שלי להמשיך בחיי.
 
נתתתתתתתת הסדרי ראייה ??

מה זה נתת ? רציתי רק להבין אם זה בא ממקום של "לעשות לו טובה" ? ולאפשר לילדה לישון אצלו ? אם זו הגישה שלך וזו ההתנהלות שלך מולו,אני יכול להבין למה הוא מתוסכל ונקמני.... אולי גם את צריכה קצת את השקט שלך,במיוחד לאור מה שאת\ם עוברים ? ולכן זה סידור די נוח עבורך,"למרות" מה שהמליצו ? אולי גם טובת הילדה אומרת שכדאי שהיא "תגדל" לתוך מצב בו היא ישנה אצל שניכם,כבר מגילה הצעיר ? אם את בעצמך טוענת שהוא אבא טוב,אני חושב שכדאי שתחליפי דיסק,ולא לבוא בגישה של "נתתי לו". אלא לבוא ממקום של להחליט יחד מה עדיף לשניכם,ומה עדיף ורצוי לילדה בפרט. זה מה שאני קורא בין השורות של דברייך. תקני אותי אם אני טועה.
 

rotemush5

New member
אתה טועה ובגדול.קח נשימה עמוקה

לבחור יש צו הגנה. אלימות במשפחה. הוא כמעט איבד הכל ולא רק את הנישואים שלו. עשיתי לו טובה ענקית בכך שאפשרתי לו להמשיך להתראות עם הילדה נעשו מעשים שלא יעשו הוא יצא מהבית בלית ברירה אחרי שהתעלל והתעלל לכן נתתי. לכן . "נותנת" ולכן "אפשרתי"... במקרה הזה פקידת הסעד רצתה לבטל לו הכל! אני זו שעמדתי מולה ומול השופטת וביקשתי להסדיר את הסדרי הראיה.
 
אם זו התמונה...

אני מאוד מקווה שאת יודעת מה את עושה. מן הסתם את מכירה אותו מספיק טוב כדי לדעת אם ניתן לסמוך עליו. מאחל לכן בהצלחה. וברוכות הבאות בצל פורומנו.
 

rotemush5

New member
זה לא היה מופנה כלפי הילדה

האלימות הנפשית ופיסית היתה מופנית אלי. לא שאני יותר מדי נפגעתי מהסיפור פשוט נאלצתי להרחיק אותו לפני שאהפוך להיסטוריה על גבי העיתונים. כלפי הילדה הוא היה בסדר גמור לכן איפשרתי להם להתראות
 

NoaModiin

New member
קראתי את כל התגובות שלך,

מאחלת לך שתמצאי את הדרך הנכונה להתנהל מול האקס. בעניין הסדרי הראיה - לדעתי כדאי לקיים כבר מעכשיו הסדרי שינה. הילדה תגדל לתוך מציאות קיימת, וזה יהיה טוב עבור כל הצדדים. גירושים כשהילדים בגיל כזה הם הדבר הטוב ביותר שיכל לקרות לך בתוך הגירושים, שבדרך כלל אינם מאורע משמח. שיהיה בהצלחה
 
למעלה