שלום לכולם..

עילית33

New member
שלום לכולם..

יש לי בקשה קטנה.. האם מישהו יודע איך אני יכולה להשיג את הרשימה החדשה של הקריטריונים להגירה קנדה?? מה השינויים שנעשו? תודה לכם.. לא להיבהל..אנחנו נשארים כאן!!
 
אחרי שבוע וחצי בקנדה

עילית יקרה, אני יכולה להגיד לך - תשקלו שוב! איזו שלווה, איזה נופים, זול לחיות... אין להם דאגות לקנדים. חזרנו חדורי קנאה. אם אני עוזבת- לשם!
 
כבר מזמן טענתי

שכולנו שוקלים. משקל זה ענין פיזיקאלי בכלל, כך שזה ענין אקסיומאטי שאנחנו שוקלים (השאלה היא רק - אם יותר או פחות
)
 

סיוןן

New member
בואי ! טוב פה! ../images/Emo45.gif

אני יכולה להפנות אותך לפורום קנדה ב-YNET. תעשי חיפוש ותמצאי שם המון תשובות והמון אתרים בנושא. התהליך הוא די פשוט. צריך לבדוק אם יש מספיק נקודות ע"פ השיטה החדשה. ואם זה מסתדר, לגשת לשגרירות, למלא טפסים, לאסוף ולתרגם מסמכים, וכמובן לשלם fees. לגבי איפה בקנדה - אני יכולה להמליץ על טורונטו. כיף !!
 

tali KS

New member
האם לאזרח אמריקאי

יש בעיה לקבל אזרחות קנדית, ולהיפך ?? כלומר, האם ניתן להחזיק ב-2 אזרחויות ספציפיות אלו ??
 

raanans

New member
זחרות קנדית ונוספות

אני לא מומחה לנושא, אבל שמעתי שאזרח קנדי יכול להחזיק אזרחות נוספת אחת בלבד (מוצהרת). כלומר אפשר להחזיק באזרחות קנדית ואמריקאית או קנדית וישראלית, אבל לא קנדית אמריקאית וישראלית בו זמנית.
 

raanans

New member
אזרחות קנדית ונוספות

אני לא מומחה לנושא, אבל שמעתי שאזרח קנדי יכול להחזיק אזרחות נוספת אחת בלבד (מוצהרת). כלומר אפשר להחזיק באזרחות קנדית ואמריקאית או קנדית וישראלית, אבל לא קנדית אמריקאית וישראלית בו זמנית.
 
למעלה