יש לי בקשה קטנה.. האם מישהו יודע איך אני יכולה להשיג את הרשימה החדשה של הקריטריונים להגירה קנדה?? מה השינויים שנעשו? תודה לכם.. לא להיבהל..אנחנו נשארים כאן!!
אני יכולה להפנות אותך לפורום קנדה ב-YNET. תעשי חיפוש ותמצאי שם המון תשובות והמון אתרים בנושא. התהליך הוא די פשוט. צריך לבדוק אם יש מספיק נקודות ע"פ השיטה החדשה. ואם זה מסתדר, לגשת לשגרירות, למלא טפסים, לאסוף ולתרגם מסמכים, וכמובן לשלם fees. לגבי איפה בקנדה - אני יכולה להמליץ על טורונטו. כיף !!
אני לא מומחה לנושא, אבל שמעתי שאזרח קנדי יכול להחזיק אזרחות נוספת אחת בלבד (מוצהרת). כלומר אפשר להחזיק באזרחות קנדית ואמריקאית או קנדית וישראלית, אבל לא קנדית אמריקאית וישראלית בו זמנית.
אני לא מומחה לנושא, אבל שמעתי שאזרח קנדי יכול להחזיק אזרחות נוספת אחת בלבד (מוצהרת). כלומר אפשר להחזיק באזרחות קנדית ואמריקאית או קנדית וישראלית, אבל לא קנדית אמריקאית וישראלית בו זמנית.