שלום לכולם
שלום לכולם, אני הומיאופתית ומתחילה לקבל מטופלים בביתי, רציתי להתייעץ איתכם ולשמוע מה דעתכם לגבי מספר שאלות הנוגעות לתשלום. ראשית, מה לדעתכם המחירים הממוצעים בשוק לטיפולים הומיאופתיים (לא כולל תרופות)? וכן, אני מתלבטת בין רכישה של מסוף לסליקת כרטיסי אשראי רגיל שמספקות חברות האשראי לבין מסוף וירטואלי של חברת טרנזילה. בעלי רכש כזה ומפעיל אותו אצלו בחנות, הוא דיי מרוצה, וטוען שזה שווה כל שקל. יש למישהו מושג לגבי אפשרויות נוספות?
שלום לכולם, אני הומיאופתית ומתחילה לקבל מטופלים בביתי, רציתי להתייעץ איתכם ולשמוע מה דעתכם לגבי מספר שאלות הנוגעות לתשלום. ראשית, מה לדעתכם המחירים הממוצעים בשוק לטיפולים הומיאופתיים (לא כולל תרופות)? וכן, אני מתלבטת בין רכישה של מסוף לסליקת כרטיסי אשראי רגיל שמספקות חברות האשראי לבין מסוף וירטואלי של חברת טרנזילה. בעלי רכש כזה ומפעיל אותו אצלו בחנות, הוא דיי מרוצה, וטוען שזה שווה כל שקל. יש למישהו מושג לגבי אפשרויות נוספות?