שלום לכולם

desivan

New member
שלום לכולם

שלום לכולם, אני הומיאופתית ומתחילה לקבל מטופלים בביתי, רציתי להתייעץ איתכם ולשמוע מה דעתכם לגבי מספר שאלות הנוגעות לתשלום. ראשית, מה לדעתכם המחירים הממוצעים בשוק לטיפולים הומיאופתיים (לא כולל תרופות)? וכן, אני מתלבטת בין רכישה של מסוף לסליקת כרטיסי אשראי רגיל שמספקות חברות האשראי לבין מסוף וירטואלי של חברת טרנזילה. בעלי רכש כזה ומפעיל אותו אצלו בחנות, הוא דיי מרוצה, וטוען שזה שווה כל שקל. יש למישהו מושג לגבי אפשרויות נוספות?
 
הצעות עבורך

לגבי מחירים של טיפולים הומאותפתים אני לא מתמצא. לגבי סליקת כרטיסי אשראי, אם הטיפולים הם בביתך, מה שקובע זה העלות הכוללת בחודש. בד"כ להחזיק מסוף בעסק עולה כסף כל חודש גם אם לא ביצעת עסקאות. יש סכום מסויים של עסקאות שמעליו שווה להחזיק את המסוף, בעיקר בגלל כל מיני עמלות מינימום שחברות האשראי גובות. יש לי 2 הצעות: 1. אם יש לבעלך אפשרות לסלוק, כדאי לך לבדוק את האפשרות לסלוק אצלו, בסופו של דבר זה יכול לצאת הכי פשוט וזול. 2. חברת איזי פאי מאפשרת לך לסלוק רק כרטיסים של ויזה ומאסטר כארד (ללא ישראכרט). 3. בד"כ לטיפולים אנשים יודעים להגיע עם הכסף שצריך לשלם (אפשר גם להודיע בטלפון לגבי אופן התשלום), כך שבינתיים עד שנפח הפעילות שלך יגדל אולי עדיף להשאר כך. בהצלחה. יוסי.
 

desivan

New member
תודה יוסי!

טכנית אפשר לבצע סליקה דרך בעלי, זה היתרון של מסוף וירטואלי, ניתן לסלוק כרטיסי אשראי גם מהמחשב בבית או מכל מקום אחר. אבל הבעיה היא שהחשבונית תהיה על שם העסק שלו ומדובר בתחום שונה לחלוטין. בכל מקרה, אני מודה לך על תגובתך, העניין הוא שכרטיס אשראי מאפשר גבייה בתשלומים ללא לקיחת הסיכון הכרוך בקבלת שיקים דחויים, אז גם אם למסוף כזה יש עלות חודשית (דולרים בודדים לחודש) קבועה,נראה לי שזה חשוב.
 

0 אור 0

New member
אם את מרויחה מספיק

אז יש באמת יתרון לכרטיס אשראי, בדרך כלל רוב המטפלים מחכים עם זה עד שהעסק עומד טוב יותר על הרגליים.
 
למעלה