שלום לכולם
אני משתמש בקיובייס כבר המון זמן ויש לי איזשהיא בעיה בעקבות קניית כרטיס קול חדש. כרגע במחשב מותקנים 2 כרטיסי קול: הפשוט : creative live 5.1 ועוד אחד קצת יותר רציני: stinberg cubasis vst. יש לי בעיה בהקלטה איך אני מגדיר את הערוצים בקיובייס שכל ערוץ יקליט כלי שונה לדוגמא ערוץ אחד לגיטרה וערוץ אחד למיקרופון בו זמנית? איך ההגדרות הולכות בקיובייס עצמו או מה להגדיר בתור תוכנה שתשלוט בשניהם?
אני משתמש בקיובייס כבר המון זמן ויש לי איזשהיא בעיה בעקבות קניית כרטיס קול חדש. כרגע במחשב מותקנים 2 כרטיסי קול: הפשוט : creative live 5.1 ועוד אחד קצת יותר רציני: stinberg cubasis vst. יש לי בעיה בהקלטה איך אני מגדיר את הערוצים בקיובייס שכל ערוץ יקליט כלי שונה לדוגמא ערוץ אחד לגיטרה וערוץ אחד למיקרופון בו זמנית? איך ההגדרות הולכות בקיובייס עצמו או מה להגדיר בתור תוכנה שתשלוט בשניהם?