משה הקיפוד17
New member
שלום לכולם !!!
משום שאני רואה שהפורום הוא רציני, והאנשים פה הם די מקצועיים..... רציתי להתייעץ ואפילו לבקש משהו... בימים אלה אני בתחילת בנייתו של גן אירועים באזור השרון. סיום הפרוייקט צפוי להסתיים ביוני 08. רציתי לקבל מכם הצעות לשם הגן.... לא משהו נפוץ...או נדוש, משהו יצירתי.... אני מודה לכל מי שיעזור.
משום שאני רואה שהפורום הוא רציני, והאנשים פה הם די מקצועיים..... רציתי להתייעץ ואפילו לבקש משהו... בימים אלה אני בתחילת בנייתו של גן אירועים באזור השרון. סיום הפרוייקט צפוי להסתיים ביוני 08. רציתי לקבל מכם הצעות לשם הגן.... לא משהו נפוץ...או נדוש, משהו יצירתי.... אני מודה לכל מי שיעזור.