שלום לכולם....

שלום לכולם....

רציתי להזכיר לכולם איזה משחק שמישהו עשה פה פעם בפורום...המשחק הזה שמישהו כותב שורה משיר של עמיר כמובן והשאר ממשיכים אותו...אז יאלללהה...זרמו בכייף,(ניזכר קצת בדיסקים הישנים שלו) אני יתחיל עם... "אהבת אמת רק אלוקים שופך אל תוך כוסות והם לוגמים כמו שיכורים כל כך מאושרים..." נ.ב העלתי הצעה כמה פעמיים בפורום של לעשות דיסק אחד מכל השירים שעמיר עשה עליהם קאברים,ויש מספיק לדיסק...מה דעתכם?? (ומה חושבים שם בנבל עשור על זה,או יותר נכון מה עמיר אומר על זה??) ומשו אחרון...איזה שיר מכל השירים(יש 6 כאלו אם אני לא טועה) שעמיר כתב לגידי גוב הייתם רוצים הכי הרבה שעמיר יבצע??? שלי זה בית ישן. סופש נפלא לכולם!!
 
מר מאיר היקר, הרשה לי לתקן אותך-פעם נוספת ../images/Emo10.gif

למה אתם לא קולטים שזהו פורום עמיר ואבי בניון? ולכן אני מרשה לעצמי להצטרף בשמחה למשחק שלך בתנאי שמותר לשים שירים של אבי ועמיר ואני ממשיכה אותך........."ואת עכשיו לומדת לי כל מה שרק אפשר, מילים כמו לבטוח ומילים כמו מאושר
 
כן אני יודע שזה פורום של עמיר ואבי פשוט

גם שכחתי לכתוב את זה בהודעה וגם אני לא כל כך מכיר את השירים של אבי...אני מכיר ממש קצת מהדיסק הראשון...ופעם נוספת לתקון אותי?? נראלי עדיף שאני ישתוק וזהו כדי שלא יצטרכו לתקן אותי כל הזמן
 
למעלה