שלום לכולם....
רציתי להזכיר לכולם איזה משחק שמישהו עשה פה פעם בפורום...המשחק הזה שמישהו כותב שורה משיר של עמיר כמובן והשאר ממשיכים אותו...אז יאלללהה...זרמו בכייף,(ניזכר קצת בדיסקים הישנים שלו) אני יתחיל עם... "אהבת אמת רק אלוקים שופך אל תוך כוסות והם לוגמים כמו שיכורים כל כך מאושרים..." נ.ב העלתי הצעה כמה פעמיים בפורום של לעשות דיסק אחד מכל השירים שעמיר עשה עליהם קאברים,ויש מספיק לדיסק...מה דעתכם?? (ומה חושבים שם בנבל עשור על זה,או יותר נכון מה עמיר אומר על זה??) ומשו אחרון...איזה שיר מכל השירים(יש 6 כאלו אם אני לא טועה) שעמיר כתב לגידי גוב הייתם רוצים הכי הרבה שעמיר יבצע??? שלי זה בית ישן. סופש נפלא לכולם!!
רציתי להזכיר לכולם איזה משחק שמישהו עשה פה פעם בפורום...המשחק הזה שמישהו כותב שורה משיר של עמיר כמובן והשאר ממשיכים אותו...אז יאלללהה...זרמו בכייף,(ניזכר קצת בדיסקים הישנים שלו) אני יתחיל עם... "אהבת אמת רק אלוקים שופך אל תוך כוסות והם לוגמים כמו שיכורים כל כך מאושרים..." נ.ב העלתי הצעה כמה פעמיים בפורום של לעשות דיסק אחד מכל השירים שעמיר עשה עליהם קאברים,ויש מספיק לדיסק...מה דעתכם?? (ומה חושבים שם בנבל עשור על זה,או יותר נכון מה עמיר אומר על זה??) ומשו אחרון...איזה שיר מכל השירים(יש 6 כאלו אם אני לא טועה) שעמיר כתב לגידי גוב הייתם רוצים הכי הרבה שעמיר יבצע??? שלי זה בית ישן. סופש נפלא לכולם!!