שלום לכולם

שלום לכולם

אחרי חודשים רבים של התבוננות פאסיבית בכל מה שקורה בפורום הזה, החלטתי להצטרף לשורותיו כחבר מין המיניין (והדגש על מין). אז שיהיה לכולם יום מקסים אפרסקסי
 
למעלה