שלום לכולם:))))

שלום לכולם:))))

מגניב שיש פורום כזה!!!! יש לי שאלה קטנה, אשמח אם תוכלו לעזור:) יש לי נייד HP pavilion dv40000 לפני 3 חודשים החלה בעיה קטנה. המחשב פתאום נכבה. בהתחלה זה קרה די הרבה, עד שהמחשב קרס לגמרי, עבר טיפול וחזר אלי. אתמול שוב זה קרה, אבל רק פעם אחת... יש לציין שהנייד כבה ולא נדלק לבד באופן אוטומטי. הוא פשוט מת. מצטערת על החפירה:))))) שבת מקסימה ונשיקות!!
 

יאיר B

New member
מה זה מת? לא נדלק יותר?

מי טיפל במחשב? שירות HP? המחשב עדיין תחת אחריות? (אם כן, כדאי לשלוח אותו אליהם שיבדוק שוב). מה רץ על המחשב? המאווררים שלו עובדים? הוא מחובר לחשמל או לסוללה (ואם לסוללה - זאת טעונה?), הוא מתחמם מאוד?
 
תודה על ההתייחסות:)

המחשב מת פתאום, נדלק אם אי מדליקה אותו, אבל אחרי דקה, זה יכול לקרות שוב. המחשב עבר טיפול אצל טכנאי מחשבים= עובד בחנות שמכרה לי את המחשב. אני חושבת שהאחריות על המחשב היא שנה, ויש לי אותו כמעט שנתיים. אין משהו שרץ על המחשב, כלום לא עובד כשזה קורה גם לא מאווררים. כשזה קורה זה כמו הפסקת חשמל חחחח הכל משתתק! הוא מחובר לחשמל , יחד עם הסוללה, נראה לי... הוא בחשמל באופן קבוע. והוא די חם.. האם זה משנה איפה הוא יושב, שהמאווררים שלו לא יהיו חסומים כי לרוב הוא על המיטה.
 

Jan22

New member
עיקר המחשב (בין אם נייד ובין אם שולחני)

הם א)מעבד ב)לוח אם ג)זיכרון ד)HARD-DRIVE או הארדיסק .לוח אם במילים פשוטות ,מכיל את הקונפיגורציה של המחשב (קובע את ההגדרות שלו ,למשל ,לוח אם קובע ''מהו מאקסימום הגודל שאת יכולה להתקין עבור קיבולת זיכרון'' , כלומר הוא קובע אם את יכולה להתקין עד 2G זיכרון פנימי ,או 1G ,או אפילו 4G ...הרבה מאוד הגדרות). לענייננו: אם המחשב נכבה ,והוא חם ,כמו שאת אומרת ,יכול להיות שהוא מגיע לטמפרטורה גבוהה מדי (עקב הרבה סיבות) והדרך שהוא יכול להציל את עצמו (כדי שהמעבד לא יישרף) הוא כיבוי אוטומטי. תקראי לזה מעין תכונה של ניידי הפנטיום M / סלרון M (שמכילים את טכנולוגיית סנטרינו) שהמטרה של הפונקציה הזו היא מניעת התחממות יתר שיכולה להביא בסופו של דבר ל''שריפת'' המעבד/לוח אם.
 

ScorpioID

New member
לוח אם מלשון אמא

זה הלוח הראשי עליו נשכבים כל הרכיבים
 
אההה חחחחח אופס../images/Emo9.gif

התכוונת שהוא עושה כיבוי אוטומטי... אבל הבעיה היא שזה קרה גם כשהוא לא היה חם.
 
למעלה