שלום לכולם

Not Like You

New member
שלום לכולם ../images/Emo9.gif

למרות שאני לא מעריצה של כוכבי פופ, רובי הוא אכן מוזיקאי מדהים עם קול מדהים. הבקשה שלי היא אם אפשר לרשום את כל השירים השקטים של רובי. אני יותר אוהבת שירים רגועים ושקטים, כי ככה אפשר לשמוע את קול המלאך שלו :) בתודה מראש.
 

jim16

New member
אני יכול להמליץ לך על..

come take me over ugly love no regrets misunderstood החדש coffee tea and sympathy don't do love love calling earth better man by all means necessary toxic often וכמובן! these dreams ויש עוד רבים וטובים!!!
 

la bella dama

New member
ממני....חחחחחח:)

זה בי סיידים של רובי... אתה יכול לחפש אותם או לבקש ממי שיש לו כבר.. השירים האלו הם ממממממש טובים...כדאי לך לשמוע אותם!
 
no regrets , שיר מצויין הבעיה...

היחידה איתו זה הסוף, כל השיר יפה ושקט פתאום בסוף יש לו קול של שנאה, כל מה שהוא אומר בסוף, לדעתי סטה מהקטע של הכוונה בשיר. אבל כל אחד ומה שהוא חושב!!
 

la bella dama

New member
גם אלו הם בי סיידים...למרות שאת

on fine day לי יש באסקפולוגי שיצא בארה"ב...
 

escaping

New member
../images/Emo26.gif

אפשר לקנות בebay.com. פשוט לחפש שם robbie williams b-sides
בהצלחה
 
למעלה