הנביא ישעיהו היה זה שאמר -
"היתפאר הגרזן על החוצב בו, אם יתגדל המשור על מניפו..." (י', טו). ומזלו של בני שפר עליו, שלא נמנה על בני אפרים בתקופתו של יפתח. אז, כשרצו בני גלעד להרוג בבני שבט אפרים, כל פעם שתפסו אחד מהם בחנו אותו: "... ויאמרו לו אמר נא שבלת ויאמר סבלת ולא יכין לדבר כן, ויאחזו אותו וישחטוהו אל מעברות הירדן..." (שופטים, יב, ו). אני מעיז לנחש שלא הזכרון הזה הכתיב לבני את הכתיב. אכן התכוונתי למקדש הזהב, ותשומת לב שניכם לכך שלא הייתי בהודו מעולם. אני את האנרגיות שלי מוצא בערימות של שלג, ביער, עם הכלבים. בטמפרטורות של מעל 5 מעלות צלזיוס קשה לי למצוא רגיעה אמיתית. ושוב אנחנו נתקלים בטיבי יניב, האיש והבול. אינך היחידה בפורום שטיבי הצליח להלהיב לתחביב הבולאות - יעיד על כך תמיר, אספן בולי החלל. קדימה-תעשי לנו את היום. חשבי על משהו שממש, אבל ממש את אוהבת, ונתחיל יחד אתך אוסף בולים מופלא. יש כאן חבורה גדולה של אנשים נחמדים, שברגע שתחליטי מה יהיה הנושא - ירוצו לחפש לך את הבולים המתאימים. כלי נגינה זה תחום נחמד - כמורה לנגינה בעברי, אשמח לשמוע אילו כלי נגינה יחודיים יש לך באמתחתך.