שלום לכולם

leelu

New member
שלום לכולם ../images/Emo68.gif

אני חדשה כאן בפורום!!!!! אשמח להכיר אצ כולם יש לי שאלה? למישהויש מתכון טוב למרק תירס בי Lee
 

הרברונן

New member
מתכון: מרק תירס

מתכון: מרק תירס רכיבים: 1 קופסא גרעיני תירס משומרים (או 2 כוסות תירס קפוא מופשר) 2 כוסות חלב 1 שן שום כתושה 2 תיבוליות בנוסח הודי 25 גרם (רבע חבילה) חמאה 1/2 כוס שמנת מתוקה אופן הכנה: להכניס את התירס המסונן למעבד מזון ולעבד עד קבלת מחית. להכניס לתוך סיר 2 כוסות חלב ואת מחית התירס, השום והתיבוליות. להביא לרתיחה תוך כדי ערבוב. להוסיף את החמאה. להנמיך את האש ולבשל בסיר מכוסה חלקית למשך 5 דקות. לפני ההגשה, להוסיף את השמנת תוך כדי ערבוב מהיר ולהגיש. הערות: נשלח ע"י תוכי / זהבית 9.8.01 מקור המתכון: קנור הופק על-ידי תוכנת מטעמים 2001 גרסה 1.1.2
 
ברוכה הבאה לפורום...

מצטערת לורד... אני יודעת שברכה זה אישי אבל חייבים להראות פעם אחת שאנחנו נחמדים...
 

leelu

New member
תודה רבה ../images/Emo9.gif

היתי מעדיפה מתכון לא חלבי בכל זאת תודה Lee
 

צוצונת

New member
מרק תירס

שלום וברוכה הבאה
מרק תירס פיקנטי מקור המתכון :רות סירקיס 1 בצל בינוני 1 פלפל ירוק 1/2 כוס גבעולי סלרי 2 תפוחי אדמה בינוניים 50 גר´ חמאה או מרגרינה 2 כוסות גרגרי תירס (קפואים או משומרים) 2 כוסות מים 1 כף אבקת מרק עוף (פרווה) 1/2 כפית פפריקה אדומה 1/4 כפית פלפל לבן 1 עלה דפנה 3 כוסות חלב 1 כף קורנפלור 1 כפית שמיר קצוץ קוצצים את הבצל,חותכים את הפלפל הירקו לקוביות קטנות,חותכים את הסלרי לפרוסות דקות או לקוביות קטנות, קולפים את תפוחי האדמה וחותכים לקוביות קטנות. ממיסים את החמאה או המרגירנה בסיר מרק. מוסיפים את הבצל והפלפל החתוכים ומטגנים מספר דקות, רק עד שהבצל מתרכך אך לא משחים. מוסיפים את הסלרי,תפוחי האדמה והתירס ומטגנים יחד 2 דקות. מוסיפים את המים, אבקת המרק התבלינים ועלה הדפנה. מביאים לרתיחה ומבשלים על אש בינונית 40 דקות בסיר מכוסה.עד שלב זה אפשר להכין מראש. לפני ההגשה מוסיפים את החלב מביאים לרתיחה קלה ואז מכינים בלילה מהקרונפלור עם 2 כפות מים. יוצקים את הבלילה למרק הרותח ומערבבים עד שהמרק מתעבה מעט.טועמים ומוסיפים מלח לפי הטעם. מפזרים שמיר קצוץ. והנה עוד מתכון של פסטו והפעם בשרי ולא פחות טעים
 

alex

New member
ושאלתי היא :...

האם את בטוחה שכדאי לך להכיר את כולנו בשביל מרק תירס ? כולה מרק תירס !!! לדעתי המחיר גבוה הרבה יותר מידי.
 
למעלה