שלום לכולם

gloom

New member
שלום לכולם../images/Emo66.gif

חדש/ישן... כרגע אני ממש עצלן ואין לי כוח לעשות שיעורים בכימיה... בעע תרכובות פחמן.. אז רציתי להגיד שלום ואולי אני אחזור לכאן ולא אעלם, כמו שנעלמתי אחרי יציאת הסרט "נקמת הסית'" חוצמזה רציתי לשאול- ראיתם מה יש בעולמות?!?!?!?!? ספיישל החג של מלחמת הכוכבים!!!! יאאאאאאאאאאאאאאא מישהו יודע מה זה בכלל?
 
למעלה