לירון פילון
New member
שלום לכולם../images/Emo42.gif
הרבה זמן לא כתבתי פה בפורום החם והתומך. אז זהו רשמית עברנו את הועדה ואנחנו צריכים להתחיל תהליך. הפונדקאית שלנו ממש חברמנית לענין. אז לכולם מי שבתהליך לפני חתימה , אחרי חתימה, לפני הריון וכבר בתהליך הריון.שיהיה בהצלחה לכולם ותהליך קל מהיר . תודה על התמיכה שלכם. תודה מירב על הקלות שהתהליך לעבור את הועדה היה. נשיקות
הרבה זמן לא כתבתי פה בפורום החם והתומך. אז זהו רשמית עברנו את הועדה ואנחנו צריכים להתחיל תהליך. הפונדקאית שלנו ממש חברמנית לענין. אז לכולם מי שבתהליך לפני חתימה , אחרי חתימה, לפני הריון וכבר בתהליך הריון.שיהיה בהצלחה לכולם ותהליך קל מהיר . תודה על התמיכה שלכם. תודה מירב על הקלות שהתהליך לעבור את הועדה היה. נשיקות