שלום לכולם

שלום לכולם../images/Emo42.gif

הרבה זמן לא כתבתי פה בפורום החם והתומך. אז זהו רשמית עברנו את הועדה ואנחנו צריכים להתחיל תהליך. הפונדקאית שלנו ממש חברמנית לענין. אז לכולם מי שבתהליך לפני חתימה , אחרי חתימה, לפני הריון וכבר בתהליך הריון.שיהיה בהצלחה לכולם ותהליך קל מהיר . תודה על התמיכה שלכם. תודה מירב על הקלות שהתהליך לעבור את הועדה היה. נשיקות
 

עָנת

New member
הי לירון../images/Emo140.gif

על החתימה. שתהיה לכם דרך קצרה בטוחה ופוריה
 

mondani5

New member
בהצלחה מתוקה

אני מאחלת לך מכל הלב קליטה מהירה ובדאבל. אוהבים אותך לירון
 

מירבי*

New member
לירון יקירתי../images/Emo24.gif

מאחלת לכם בהצלחה בטיפול הקרוב. אני בטוחה שאתם צוות מנצח ובקרוב נתבשר על הריון חדש בפורום. נשיקות
 
למעלה