שלום לכולם

שלום לכולם ../images/Emo39.gif

אני לא ממש בשלנית גדולה, אבל אתמול שרתה עלי הרוח והכנתי את העוגה שבמתכון המצורף. שאלתי היא: מדוע ירדה היא לרבע הגובה אליו עלתה???????? מה עושים כדי שזה לא יקרה???? עוגת לימון בחושה / מיכל לוי-אלחלל 3/4 כוס סוכר קליפה מגוררת משני לימונים 3 ביצים ½ מכל שמנת מתוקה ½ כפית מלח ½ כוסות קמח 1 כפית אבקת אפייה 65 גרם חמאה בטמפרטורת החדר כלים: תבנית אינגליש-קייק 1. מחממים את התנור לחום בינוני (170 מעלות צלזיוס) ומשמנים את התבנית. 2.מערבבים את הסוכר וקליפת הלימון בקערת המערבל, מוסיפים את הביצים וטורפים כ 3 דקות, עד שהביצים בהירות. 3.מוסיפים את השמנת והמלח. מערבבים את הקמח ואבקת האפייה ומוסיפים לבלילה. ממשיכים לערבב במערבל במהירות איטית, מוסיפים את החמאה ומערבבים עד שהיא נבלעת בעיסה. מעבירים לתבנית ואופים כ 55 דקות, או עד שקיסם הננעץ במרכז העוגה יוצא יבש. המתכון מתוך מוסף האוכל של עיתון ´לאישה´ המון תודה!!!
 

שיגריס

New member
הי וברוכה הבאה ../images/Emo24.gif

הגיוני שהעוגה לא תשמור על אותו גובה אליו היא עלתה. זה קורה לעיתים. דווקא יחסי קמח ואבקת אפייה נראים לי טובים בהחלט. קחי בחשבון שזו עוגה קטנה עם מעט ביצים כך שאין לצפות שתתפח יותר מדי.
 

angel10

New member
העוגה נמוכה

העוגה הזאת נמוכה מטבעה. בתנור היא "עושה קולות של עוגה תפוחה" אבל היא סתם עוגה נמוכה ומשובחת ומומלצת
 

angel10

New member
ברוכה הבאה

שוקולדה מתוקה- ברוכה הבאה לצל קורתנו
ענת
 
תודה תודה על הברכות... ../images/Emo23.gif

כפי שציינתי, אני לא בשלנית דגולה, אבל יוצא לי לעבור אצלכם לפעמים. אתם נראים לי חברה טובים.. קבלו ח"ח על המבצע לחיילים!! ואיך יצא לכם ליל הסדר? נשמע לי ממש מגניב. מהעוגה - אני ממש מאוכזבת. נראה לי שיעבור עוד איזה חודש עד שאני אכנס למטבח..
 
למעלה