שלום לכולם

s h i r k u s h

New member
שלום לכולם ../images/Emo39.gif

היום זאת פעם ראשונה שאני חוזרת הבייתה בשעה נורמלית מזה חודשיים והגיע הזמן שזה יקרה... היום ממש טס לי, בבוקר באתי למסדר ויש חזרות לטקס הענקת דרגות ומצטיינים ואז הטקס עצמו: היה מאוד מרגש להפוך באופן רשמי להיות סמלת ולאחר מכן הזמינו אותי לקבל תעודת הצטיינות של חיילת למופת ומרוב התרגשות שכחתי ללחוץ את היד למפקד שלי (פ-א-ד-י-ח-ו-ת), אחרי זה היום ממש טס לי ודי נהניתי מהיום הזה כמו שלא נהניתי מעולם. מה גם שיצא לי לפגוש חברה שמלא זמן לא נפגשנו והתיישבנו לאכול פלאפל ביחד כך שהיה ממש נחמד להיפגש באוטובוס כמו פעם. אז איך היה היום שלכם
 

ז י ג ז ג

New member
מזל טוב... מצטיינת! ../images/Emo24.gif

ראית חברה שלא פגשת הרבה זמן.. ואכלתם פלאפל?
חחחח מקורי
 

s h i r k u s h

New member
חחח מותק...

אם הייתי יודע באילו שעות הגעתי בחודש האחרון- היית מבין שבשבילי לאכול בשעה 6 פלאפל עם חברה זה הישג רציני...
 
למעלה