s h i r k u s h
New member
שלום לכולם ../images/Emo39.gif
היום זאת פעם ראשונה שאני חוזרת הבייתה בשעה נורמלית מזה חודשיים והגיע הזמן שזה יקרה... היום ממש טס לי, בבוקר באתי למסדר ויש חזרות לטקס הענקת דרגות ומצטיינים ואז הטקס עצמו: היה מאוד מרגש להפוך באופן רשמי להיות סמלת ולאחר מכן הזמינו אותי לקבל תעודת הצטיינות של חיילת למופת ומרוב התרגשות שכחתי ללחוץ את היד למפקד שלי (פ-א-ד-י-ח-ו-ת), אחרי זה היום ממש טס לי ודי נהניתי מהיום הזה כמו שלא נהניתי מעולם. מה גם שיצא לי לפגוש חברה שמלא זמן לא נפגשנו והתיישבנו לאכול פלאפל ביחד כך שהיה ממש נחמד להיפגש באוטובוס כמו פעם. אז איך היה היום שלכם
היום זאת פעם ראשונה שאני חוזרת הבייתה בשעה נורמלית מזה חודשיים והגיע הזמן שזה יקרה... היום ממש טס לי, בבוקר באתי למסדר ויש חזרות לטקס הענקת דרגות ומצטיינים ואז הטקס עצמו: היה מאוד מרגש להפוך באופן רשמי להיות סמלת ולאחר מכן הזמינו אותי לקבל תעודת הצטיינות של חיילת למופת ומרוב התרגשות שכחתי ללחוץ את היד למפקד שלי (פ-א-ד-י-ח-ו-ת), אחרי זה היום ממש טס לי ודי נהניתי מהיום הזה כמו שלא נהניתי מעולם. מה גם שיצא לי לפגוש חברה שמלא זמן לא נפגשנו והתיישבנו לאכול פלאפל ביחד כך שהיה ממש נחמד להיפגש באוטובוס כמו פעם. אז איך היה היום שלכם