שלום לכולם

שלום לכולם../images/Emo24.gif

אני חדשה כאן בפורום. אני גרושה (כבר שבועיים) אחרי שנה וחצי שחיינו בפירוד. יש לי ילד ושמו עידו והוא בן שנה ו 7 חודשים. איני בקשר עם הגרוש שלי והחל מיום שלישי הוא התחיל לקחת את עידו אליו הביתה כרגע פעם בשבוע לאחה"צ. עד עכשיו היה נפגש איתו תחת פיקוח והשגחה גם כן פעם בשבוע. אני גרה בצפון והייתי מעונינת לדעת האם ישנם מפגשים בצפון והאם ישנן בנות הגרות כאן בצפון. שמחה להצטרף אליכם , שתהיה לכולם שבת מקסימה. שרון
 

mishele5

New member
ברוכה הבאה-בהצלחה.../images/Emo24.gif../images/Emo141.gif

שבת שלום.
 

MAORBIKE26

New member
ברוכה הבאה לפורום,כפי שאני יודע יש

2 חיפאיות בפורום
 
למעלה