שלום לכולם

אפטרשוק

New member
שלום לכולם../images/Emo24.gif

קודם כל מזל טוב על הפורום באמת הגיע הזמן שיהיה פורום כזה והגיע הזמן שאנשים ידעו מה זה טוראט. ושאנשים יהיו פתוחים וקשובים וידעו להבין ולקבל את זה כי זה ממש לא דבר רע להיפך אני יודע מהחיים שלי שכל מי שיש לו טוראט התברך באלפי מעלות אחרות בחיים והם אנשים מאוד אינטליגנטים מקסימים ומוכשרים. דרך אגב אני חבר של "אלין של היום" ואני גאה להיות חבר שלה וגאה בה מאוד . שיהיה יום טוב ושבוע מקסים לכולם.
 
../images/Emo23.gifאפטרשוק אהובי ../images/Emo24.gif

תודה על המילים היפות שלך אהוב שלי. אני גם גאה להיות איתך ולגור איתך ולחיות איתך. אנחנו כבר שנה ביחד וכל יום אני אוהבת אותך יותר אתה המלאך שלי . ותודה שאתה מבין אותי כל כך בדיוק כמו שצריך... ובהזדמנות זאת אני מודה שאתה קצת "גבר מוכה" ממני, וכאן מול כולם זאת אחלה הזדמנות לבקש סליחה קטנה על .. הנשיכות הכואבות ביידים והטיקים שאני עושה לך בפנים שאני יודעת שזה כל כך כואב אבל כמו שאני תמיד אומרת" אוי סליחה לא בכוונה". אז סליחה נשמה
כולה ביס לפרצוף זה אמור להחמיא לך אתה יודע...! תודה שאתה כאן תודה שאתה קיים,, גיאנקם..( זה רק אני ואתה יודעים את הפירוש).
 

אפטרשוק

New member
אני יודע.....

אני יודע שזה לא בכוונה וזה מאוד מחמיא לי
גם אני אוהב אותך וכיף לי וטוב לי לגור איתך ולהיות איתך אני אומנם גבר "מוכה " כמו שרשמת אבל גם גבר "זוכה" נאביבשששש.
 
../images/Emo23.gif../images/Emo141.gifנא לשמור על אלין

שלום לך חבר של אלין, שמחתי מאד לראות את הפירגון וההבנה שלך לנושא תסמונת טוראט. שמור על אלין שלנו שתמשיך להיות פורחת תומכת ומעודדת כמו שהיא עד עכשיו. וקבל את התנצלותה הכנה מעל צג המחשב- זו לא היא זה "הפרפר של נופר" ואם הנך רוצה לקבל הסבר מה זה "הפרפר של נופר" גש לאתר של עמותת א.ס.ט.י www.solgar.co.il/tur-et
 
תיקי תודה נשמה טובה. הוא יודע כבר

הכל הוא יודע את הכל. הוא יודע המון המון על הטוראט בזכותי וגם בזכות מישהו שהוא מכיר שכשהכרנו הוא אמר לי" את יודעת? אני מכיר איזה מישהו כזה שלא מפסיק לזוז אבל הוא אחלה בחור עובד עם בעלי חיים בחור טוב". אז סיפרתי לו שאולי יש לו טוראט וכמובן לא חסכתי ממנו את החקירות על איזה סוג של טיקים יש לו , ובאיזה פרקי זמן הם מגיעים והאם יש גם כן קולות. הבנתי שקולות אין לאותו בחור שחבר שלי מכיר ממש, אבל זה טוראט זה רק טוראט, יש אנשים ש"מסווגים" את הקולות שלהם דרך התנועות וזה אפשרי פעם כשהייתי קצת ילדה יותר קטנה הייתי עושה את זה ככה זאת היתה דרך ההתאפקות שלי. חבר שלי שומר עלי תמיד הוא יקר לי מאוד , אנחנו אוהבים מאוד, בהתחלה הוא לא ממש ידע איך "לאכול את זה" אבל דיי מהר התרגל וכל פעם שהיה לי טיק חדש שהוא לא הכיר או מילה חדשה או "טקסים" מיד הסברתי לו שזה טוראט. הוא מבין אותי ותומך בי, ובכלל הוא בחור מקסים שלא שופט אף אחד לפי בעיותיו. גם ככה כולנו יודעים שכל אדם סוחב על גבו שק ענקי של בעיות. רק שאחד מדבר על זה והשני לא. תיקי תודה רבה לך על המילים החמות, ממש כיף כאן בפורום . אני שמה לב שכל כמה שעות עוד חבר ועוד חבר מצטרפים לפורום. שיתמלא ונהייה כולם ביחד. נ.ב= אני וחבר שלי הגענו למצב שאם אני בשקט יותר מדיי אז הוא מתחיל לדאוג כי " משהו לא בסדר אם אין לך טיקים". את מבינה.? הטיקים שלי זה חלק ענק ממני אולי העיקרי ביותר זה חלק מהאישיות שלי. וברור שגם כן לרה"מ אריאל שרון יש טוראט. ויש לו טיקים וואקלים השיעול הזה שכל סטנדאפיסט היום לא שוכח לצחוק עליו. בהתחלה כשראיתי ושמעתי את החיקויים על אריק שרון קצת כאב לי וכעסתי כאילו מי הם בכלל שהם עושים כסף ומצחיקים "על חשבוננו" על חשבון הטוראט שלנו? אבל לבסוף הגעתי למצב שלקחתי את זה בכייף. אני שמתי לב שאריק שרון בכל פעם שמראים אותו הוא עם ידיים שלובות וכאילו עם ורידים חזקים בשילוב הידיים שלו, כאילו "שולח לידיים" את הטיקים שלו.. כל אחד מוצא לו טיפול אישי כזה . תודה על הכל תיקי. תודה על הכל אפטריקו שלי.
 
למעלה