adrian -dz
New member
שלום לכולם ../images/Emo24.gif
הייתי בפורום זה בתחילת דרכו ולמי שזוכר אמרתי שלקראת ספטמבר אני מתחילה ללמוד איפור אצל גיורא שביט. לא הייתי בורום הרבה זמן כי פשוט לא יוצא לי (לימודים עבודה ועוד כל מיני ) אני מקווה שאוכל לפחות פעם בשבוע להיות מעורבת ואשמח לתת טיפים באיפור לאחר שאלמד. שיהיה לכולנו שבוע נעים adrian
הייתי בפורום זה בתחילת דרכו ולמי שזוכר אמרתי שלקראת ספטמבר אני מתחילה ללמוד איפור אצל גיורא שביט. לא הייתי בורום הרבה זמן כי פשוט לא יוצא לי (לימודים עבודה ועוד כל מיני ) אני מקווה שאוכל לפחות פעם בשבוע להיות מעורבת ואשמח לתת טיפים באיפור לאחר שאלמד. שיהיה לכולנו שבוע נעים adrian