שלום לכולם

רינת 16

New member
שלום לכולם../images/Emo24.gif

שלום לכולם יש לי כמה שאלות: 1. איזה גילאים יש בפורום הזה? 2. האם למישהו יש עצה איך לא להילחץ ממבחנים ? במיוחד עכשיו מכול הבגרויות והמגנים הפסוריאזיס שלי קצת מחריף.
 

hilla m

New member
הי רינת ../images/Emo140.gif

ברוכה הבאה :) בפורום הזה יש את כל מי שמגדיר את עצמו צעיר.... בקשר לעניין המבחנים והפסוריאזיס... אני בדיוק מסיימת ללמוד נשארו לי שני בגרויות ומגן... שנה שעברה ה-התפרצות שלי היתה באמצע המבחנים, ולפי מה שאני יודעת, אין כמו לחץ של בגרויות בכיתה יא´. קודם כל אימצתי לי את המושג "חפיף", רק שאת באמת תסבלי מהתוצאות של הלחץ את תסכימי לקבל את המושג ואני יודעת שקל לדבר... הידיעה שהבריאות יותר חשובה מכל מבחן בגרות עזרה לי בעצם לקחת את שני הדברים הרציניים בפרופורציה... בכל אופן דבר נוסף שלמדתי זה שאסור לך בשום אופן לפקס את עצמך סביב הפסוריאזיס כי זה יכול להיות פרט שולי במובן כלשהו למרות שזה בריאות... צאי הרבה, תבלי, תעשי הרבה הפסקות גם אם זה 5 דקות לימוד ושעה הפסקה... קחי את עצמך בידיים זו תקופה שלא תוכלי לחזור עליה ותחשבי שעכשיו זה הזמן למבחנים ואין זמן אחר ושום פסוריאזיס לא ימנע ממך... מעבר לזה תטפלי בפסוריאזיס בזמן הלימודים, תנסי להינות מזה, אחרי הכל זה הגוף שלך שאת משקיעה בו מאמץ :) פה תמיד בשבילך מקווה שעזרתי, הילה.
 
היי רינת

1. הפורום הוא לכל מי שרוצה אפילו עד האוניברסיטה. 2.אני לא נלחצת ממבחנים ואין לי איך לעזור אבל אני מפנה אותך לפורום המבוגר של הפסוריאזיס תמיכה שם תבקיש עזרה ממי שאת רוצה וגם אני מפנה אותך לאתר הישראלי של הפסוריאזיס. מקווה שעזרתי לך,צליל מנהלת הפורום!
 
למעלה