שלום לכולם
ובוקר טוב

שלום לכולם ../images/Emo24.gif ובוקר טוב ../images/Emo42.gif

לא הייתי כמה ימים (כן, היינו בחופשה באילת), דיפדפתי לאחור לראות מה התחדש וקראתי את ההודעה על מטרנה וגם על המפגש. שתי שאלות: באילת קניתי שתי קופסאות מטרנה גדולות שלב 3 עם הכשר לפסח! בשרשור הבנתי שהבעיה קיימת רק בשלב 1. האם ללכת לסופר-פארם ולבקש להחליף? נראה לי שתהיה לי מלחמה איתם כי זה נקנה באילת והם בכלל לא מחליפים תל"מ. מה לעשות? להשאיר ולהשתמש? שתי קופסאות גדולות מספיקות להמון המון זמן כי עומר אוכל רק פעמיים ביום תל"מ. שאלה שניה: איפה יתקיים המפגש? אשמח לקבל מסר, הבנתי שזה די רחוק לירושלמים לא?! וכן אנחנו מוכנים לשלם דמי כניסה
חוץ מזה הכל בסדר והתגעגעתי לכולםםםםםםםם
 

LeeLoo1

New member
הי יהלום

אכן, זה קצת רחוק לירושלמיות. המפגש באזור השרון המרכזי יותר.... אבל הבנתי שיש הרבה שמגיעים מרחוק... אני בסוף השבוע שולחת מסרים עם המיקום המדוייק של המפגש, התאריך 8.4 בסביבות 15:30. לגבי המטרנה, זה תקף רק בשלב 1!!!!!
 
מחכה למסר היכן יתקיים המפגש

ולא רוצה להיות "דבילית" אבל חייבת לדעת עוד, בעלי פתח בבוקר את המטרנה ונתן לעומר ממנה (היא תספיק ליותר משבוע). אפשר להשתמש בה עד שתיגמר ללא דאגה? או להתייעץ עם חברת מטרנה. מבחינתי מה שתגידו כאן הוא הקובע? אז בבקשה תענו לי ב-ד-ח-י-פ-ו-ת!
 

מיכל ק-ש

New member
הי יהלומית

מקווה שנהניתם באילת. לא נראה לי שיש בעיה עם המטרנה שקנית בגילו של עומר ובכמויות שהוא צורך. ובהזדמנות זו שאלה: כמה תמ"ל צריך לצרוך בגילאי שנה ומעלה ועד איזה גיל מומצלץ לתת תמ"ל?
 
היי מיכלי

מאוד מאוד נהנינו באילת, הכל בזכות האטרקציה שלנו "עומר", יש לנו ילד ולא תינוק, זה מדהים אותנו כל יום מחדש. בקשר לתמ"ל: עומר אוכל כל יום פעמיים ביום, בוקר וערב בין 180-210 CC. זה תלוי, אנחנו מכינים 210 והוא אוכל כמה שהוא רוצה, לרוב הוא משאיר 30-40 CC. שמעתי שאפשר לתת תמ"ל גם עד גיל 3-4, כל עוד הילד אוהב ורוצה למה לא. חוץ מזה שהוא אוכל גם ארוחות מסודרות (לא ממש אבל בערך) ודי מנשנש במשך כל היום.
 
והרופאה שלנו אומרת להמשיך כל עוד

הילד רוצה, כי זה עדיף משוקו ודברים אחרים, שיהוו תחליף לתחליף...
 
כמה שהילד רוצה.

יונתן בשבועיים האחרונים הוריד כמויות - מ-4-5 בקבוקים ביום הוא אוכל היום 3 וגם מהם משאיר חצי. אני מסתכלת על התמ"ל כמו על תוספת ויטמינים ומינרלים לגוף - זה לא מזיק, אז למה לא?
 
למעלה