שלום לכולם

אם זה היה הוא אז היה מצב ש...

היו שמים אותנו אולי בשער תפוז שהוא כתב אצלנו ...
 
יווווו איזה יופי../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif../images/Emo80.gif

אם זה באמת אתה- את שתדע שאני ממש ממש שמחה
נחמד לראות שאתה קורא פה... ומתעניין מה הולך פה
תדע, שכולנו אוהבים אותך, ואתה שחקן מעולה, ונראה מעולה
זהו, תמשיך להיכנס כמה שיותר...
מיכל
 
למעלה