ש ר ו ן פ ר נ ס
New member
שלום לכולם../images/Emo140.gif
לאחר האירוח הכיפי שהיה אני שמח להיות כאן בשנייה. באתי להגיד רק שלום קטן לפני העלייה למיטה. רק שתדעו שאני קורא כאן יום יום ורואה הכל,גם דברים רעים
(בצחוק...
) שיהיה לילה מקסים לכל מי שנמצא כאן
ומי שלא כאן, שישן טוב כי מחר יש לימודים כמיטב זכרוני. אז לילה טוב מתוקים שלי
לאחר האירוח הכיפי שהיה אני שמח להיות כאן בשנייה. באתי להגיד רק שלום קטן לפני העלייה למיטה. רק שתדעו שאני קורא כאן יום יום ורואה הכל,גם דברים רעים