שלום לכולם

שלום לכולם../images/Emo140.gif

לאחר האירוח הכיפי שהיה אני שמח להיות כאן בשנייה. באתי להגיד רק שלום קטן לפני העלייה למיטה. רק שתדעו שאני קורא כאן יום יום ורואה הכל,גם דברים רעים
(בצחוק...
) שיהיה לילה מקסים לכל מי שנמצא כאן
ומי שלא כאן, שישן טוב כי מחר יש לימודים כמיטב זכרוני. אז לילה טוב מתוקים שלי
 

אביחי 33

New member
שרון../images/Emo12.gif../images/Emo13.gif

ברוך הבאה גבר
אני לא יודע אם זה באמת אתה, אבל אם כן אני מאמין שתפוז אנשים יאדימו אותך בקרוב(כמוני
) תודה שכתבת פה
איזה כיייף
שחקן ממעולה אתה, תודה על משחק נפלא,ותבוא לבקררר תמיד אתה מוזמן
אביחי
 
שרוןן../images/Emo24.gif../images/Emo110.gif

ברוךך הבא לפורום שלנוו
נחמדד שאתה קורא פהה..
אתה מוזמן תמיייד להכנסס! לילה טוב שיהיה לךך
 
../images/Emo39.gifשרוןןןןןןןןןן../images/Emo70.gif|../images/Emo99.gif

יייייייאאאאא איזה כיף שאתה כאן!!!!!!!!
תמיד תיכנס לכאן אנחנו נישמח אנחנו עכשיו שמחים
חיחיחי שיהיה לך לילה מ-ק-ס-י-ם
ותודעעעעעעע שניכנסת! -
- נופר
 
חחח מה אתם עושים בשעות כאלה???

אתם לא אמורים להיות בבית ספר מחר? סטלנים.. בכל מקרה תזוזו לישון שלא תרדמו, אני גם באמת הפעם אלך, לילה טוב
 

אביחי 33

New member
חחח אין לי מחר לימודים..

אתה גם אמור לישון בשעות כאלה
סתם סתם
 
יאאא שרוןן../images/Emo99.gif

איזה כיף שנכנסת
אני חולה עליךךךך
שיהיה לך גם לילה מקסים
חולה עליךךך
אורוש
 
למעלה