שלום לכולם ../images/Emo140.gif
אני כותבת כאן פעם ראשונה
רציתי לשאול את כל המומחים והמנוסים, שאלה די פשוטה ובסיסית. מקווה שתוכלו לעזור לי. לאחר אפיה של עוגה עגולה (בתבנית בקוטר 24 או 26 לדוגמא), כיצד אתם שומרים/מאחסנים את העוגה לשמירת הטריות ? כלומר, בתבנית מלבנית אין הרי בעיה. ניילון נצמד מעל התבנית עושה את העבודה (ואין גם מגע של הניילון עם העוגה). עוגה עגולה, לעומת זאת, חשופה מכל כיוון... כיצד עוטפים/שומרים את העוגה לשמירת הטריות ? אני ממש נמנעת מהכנת עוגות עגולות בגלל סוגייה זו. ופשוט מכינה את העגולות במלבניות ...
והאם יש הבדל בעניין האיחסון בין עוגת טורט עגולה לעומת עוגת קרם עגולה ? אי אפשר הרי לשים ניילון נצמד על עוגת קרם ... אני יודעת שיש צלחות עם המכסה הזה מעל ... אבל התחושה שלי שזה יותר ליופי מאשר לשמירת טריות ... תודה מראש
אני כותבת כאן פעם ראשונה