שלום לכולם

בלבי

New member
שלום לכולם ../images/Emo140.gif

אני כותבת כאן פעם ראשונה
רציתי לשאול את כל המומחים והמנוסים, שאלה די פשוטה ובסיסית. מקווה שתוכלו לעזור לי. לאחר אפיה של עוגה עגולה (בתבנית בקוטר 24 או 26 לדוגמא), כיצד אתם שומרים/מאחסנים את העוגה לשמירת הטריות ? כלומר, בתבנית מלבנית אין הרי בעיה. ניילון נצמד מעל התבנית עושה את העבודה (ואין גם מגע של הניילון עם העוגה). עוגה עגולה, לעומת זאת, חשופה מכל כיוון... כיצד עוטפים/שומרים את העוגה לשמירת הטריות ? אני ממש נמנעת מהכנת עוגות עגולות בגלל סוגייה זו. ופשוט מכינה את העגולות במלבניות ...
והאם יש הבדל בעניין האיחסון בין עוגת טורט עגולה לעומת עוגת קרם עגולה ? אי אפשר הרי לשים ניילון נצמד על עוגת קרם ... אני יודעת שיש צלחות עם המכסה הזה מעל ... אבל התחושה שלי שזה יותר ליופי מאשר לשמירת טריות ... תודה מראש
 

רותינה

New member
כאשר העוגה עדיין בתבנית...

אם שולי התבנית גבוהים יותר מהעוגה אני מצפה בקלות בניילון נצמד, אבל לעניין צלחת עם פעמון לשמירת הטריות, קיבלתי מתנה נהדרת ולא מאוד יקרה, יש לטאפרוור מגש עם פעמון לעוגה עגולה שאוטם אותה, וחוץ מזה יש לו ידית נשיאה. זה אחד הפטנטים עם הכי הרבה שימוש במטבח שלי.
 

בלבי

New member
אופס ... נשלח בטעות בטרם עת ...

רציתי עוד שאלונת אם אפשר... אם את משאירה את העוגה (העגולה) בתבנית האפיה ומכסה עם ניילון, כשחותכים את העוגה לאכילה, הסכין לא פוצע ושורט את התבנית ?? (יש לשריטות הללו השלכות בריאותיות ולכן אני שואלת ...) יש לך או למישהו מושג היכן משיגים את המגש עם כיסוי הפעמון ההרמטי שלטאפרוור ? נראה לי שזה הפתרון בשבילי ! ושוב, המון תודה על ההתייחסות
 

noa1 1

New member
אני קניתי בהוםסנטר פעמון מצויין

בערך ב30 ש"ח.
 
למעלה