שלום לכולם

5halo

New member
שלום לכולם../images/Emo140.gif

נעים מאוד, שמי הילה ואני מטפלת בארומטרפיה, רפלקסולוגיה, עיסוי שוודי, אבנים חמות אנדיאניות והנחיית מעגלי נשים לפי חוכמת המעגל האינדיאני, אני בעיקר מתמקדת בריפוי נשי. במשך שנים שנאתי אינטרנט (עדיין לא מתה עליו
) אבל בהחלט יש בו יתרונות. כמו למצוא פורום עם עוד מטפלים
אני ממש שמחה להיות פה ושמחה למצוא עוד אנשים לשוחח עימם על הכלי הנפלא הזה
 

0 אור 0

New member
ברוכה הבאה ../images/Emo24.gif

נשמח מאד לשותפותך בפורום, למרבית השיטות בהן את מטפלת יש לך שותפים בפורום, והינן מוכרות לנו, אך אשמח מאד אם תפרטי קצת יותר על חוכמת המעגל האינדיאני - ובפרט את הפן הנשי במעגל הזה (בסרטים אנחנו רואים רק גברים במעגל ופה בארץ דוקא נשים מובילות את התחום, תמיד עורר בי סקרנות)
 

5halo

New member
שלום אור../images/Emo13.gif

היופי אצל האינדיאנים שהכול עובד במעגלים וכמו שיש מעגל גברים, לוחמים, אז יש גם מעגל נשים. במעגל הזה משמש בעצם כמקום בטוח לנשים להיות עצמן, ללא שיפוטיות וללא ביקורת. שם מספרים לילדה צעירה על ניפלאות הנשיות והווסת, חוגגים את קבלת הווסת הראשונה בטקס אוהב, משתף ותומך. שם אמא טרייה יכולה לבוא ולבכות על כך שהתינוק משגע אותה ושלפעמים היא אפילו קצת שונאת אותו ואת כול המצב, ובמקום ביקורת היא מקבלת חיבוק. שם סבתא זקנה יכולה לתת עצות וגם לקבל עצות מאישה חצי מהגיל שלה. תפקיד המנחה הינו ללוות בעדינות את התהליך, מידי פעם להציע נושאים לשיחה וליצור דו שיח מעודד ומכיל. הריפוי מגיע מהנשים עצמן, המנחה (כמו כול מטפל ברפואה הוליסטית) היא רק הכלי בעזרתה התהליך מתעורר לחיים. המעגלים אצלי הם סביב ביטוי, יש לי תוף אידיאני (שאני בניתי במו ידי
) ורעשנים בשביל הנשים האחרות, איתם אנחנו שרות, רוקדות ונותנות דרור לנפש שלנו. אני מקווה שזה ענה לך מעט, אם יהיה צורך ארחיב עוד בנושא בעתיד תודה על קבלת הפנים החמה הילה
 

5halo

New member
שלום טאו../images/Emo13.gif

הבהרה קטנה?! שכתוב שם לא להמליץ על מוצרים, אם משהו חיצוני נכנס לפורום עם בעיה בריאותית כול שהיא אני לא יכולה להמליץ על שמנים מסויימים מהארומטרפיה שיכולים לעזור? אני פשוט לא יודעת איפה הקו עובר אני מתנצלת מראש אם אני יעשה טעויות של מתחילים...אתה מוזמן לינזוף בי כאשר אני לא ממלאת אחרי הוראות הפורום למרות שאני מבטיחה שאני אשתדל
 

טאוֹ

New member
הבהרה קטנה ../images/Emo13.gif

תנוח דעתך, אין נזיפות על טעויות של מתחילים... הנזיפות והמחיקות מגיעות, אם בכלל, כשמישהו מתעקש להמשיך לפרסם מוצרים או להמליץ עליהם בחוסר אחריות למרות בקשות חוזרות ונשנות להימנע מכך. לאור הגישה החיובית שלך, אני מקווה ומניח שלא יהיה צורך בנזיפות
אז איפה עובר הגבול? אנחנו כן מעוניינים לעזור למי שפונה עם בעיה בריאותית וגם רוצים ללמוד מתשובות של מטפלים אחרים, בין אם כאלה שעוסקים בשיטה שבה אנו עצמנו עוסקים ובין אם מטפלים משיטות אחרות. לכן בד"כ לא מסתפקים בתשובות כמו "צריך לפנות לטיפול", אלא מרחיבים, במידת הצורך והעניין, על כיווני טיפול אפשריים, על מקורות אפשריים לבעיה (תוך התחשבות בצנעת הפרט ובהנחה שהפונה ביקש זאת במפורש) וכדומה. לפעמים כותבים מנצלים שאלה ספציפית כדי להסביר קצת על ההשקפה של השיטה שלהם בתחום בו נשאלה השאלה, וגם זה מבורך ומעשיר. במסגרת כך אפשר להזכיר שמן כזה או אחר שעשויים לסייע במקרים דומים, אם זוכרים ומזכירים שזו לא המלצה לטיפול, שאנחנו לא מכירים את הפונה ואת מגוון המרכיבים של אורחות חייו ובריאותו, ושאנחנו לא באמת יכולים לעשות אבחון דרך האינטרנט, כל שכן טיפול. וכמובן שהמלצה על מוצרים מתוך כוונה גלויה או נסתרת לשווק ולמכור אותם, אינה רצויה כאן. אפשר (ומומלץ) לקרוא את הדפים הנוכחי ומספר דפים קודמים של הפורום כדי לקבל תמונה רחבה יותר על טווח התשובות המקובלות. אל תהססי לשאול בכל פעם שעולה ספק, ואל תהססי להשתתף בדיונים כי בשביל זה כולנו פה...
 

5halo

New member
היי טאו

יש לי שאלה נוספת.... השירשור הפירסומי זה רק על דברים שאני מעבירה או שאם אני יודעת על משהו מעניין נגיד כמו קורס מסויים אז אני יכולה לפרסם שם מישהו אחר.... תודה ושבוע מצויין
 

טאוֹ

New member
אפשר לפרסם גם סדנאות וקורסים של אחרים

שבוע מצוין גם לך
 
ברוכה הבאה! אשמח להחליף איתך ידע

בנושא ארומתרפיה, שהוא חלק נכבד מאוד בחיים המקצועיים שלי. סביון
 

5halo

New member
שלום סביון

אם את ארומתרפיסטית כמוני אז אני רוצה לספר לך סיפור קטן זה סיפור שאני אוהבת לספר למי שמתעסק בארומתרפיה..... שטיפלתי בסבתא שלי פעם ראשונה שמתי לה את השמנים הכי נשיים שיש, יסמין, וורדים, רוז ווד, מור... באמצע הטיפול היא אמרה לי שזה מריח כמו סבא שלה אני חשבתי לעצמי... איזה סבא?!?!?! יסמין וורדים רוז ווד מה סבא?!?!?! ואז היא סיפרה לי (והיא ידעה עוד לפני זה על הארומתרפיה היא פשוט לא קישרה) שסבא שלה שעלה לארץ לפני קום המדינה הביא איתו שמנים לעשות בשמים לנשים של ארץ ישראל, והיה עושה כוסות רוח ועוד כול מיני טיפולים... קיצר- יש לי יותר שמנים אתריים מאשר דם בגוף!!! אני מאוד אוהבת את השמנים ואני אשמח מאוד להחליף איתך ידע ותבונה לגביהם.... דרך אגב התמכרות חדשה שלי זה שמן זוטה לבנה- אם אין לך אז תקני הוא מדהים!!! לאלרגיות בעיקר
 

0 אור 0

New member
לא מכירה את השמן

אבל תה זוטה אני שותה עוד מהילדות ועד היום, ואכן צמח מדהים
 

5halo

New member
השמן באמת יחסית חדש

ועוד מכינים אותו פה בארץ אורגני משהו חבל על הזמן היה לי בעברי אלרגיות לאבק, בעזרת דיקור ורפואה סינית (צמחי מרפא) די התגברתי עליה אבל שמתפוצץ לי שקית של שואב אבק בפנים מין הסתם יהיה לי התקפה מטורפת וכך היה וקיבלתי את השמן מהמורה שלי בדיוק יום לפני זה כי היא קיבלה חדש אורגני ונתנה לי לנסות. היא לא הסבירה לי עליו יותר מידי ומישום מה (עלק מישום מה הרי ברור שהאינטואיציה עובדת) הרגשתי צורך לשים אותו בדלי של הספונג'ה תוך דקה כבר לא הייתה לי אלרגיה וכול הבית הריח ניפלא קיצר מומלץ מומלץ מומלץ
 

5halo

New member
אופס סליחה

יש לי חברה שקוראים לה סביון אז אוטמטית אני הלכתי על לשון נקבה... מיצטערת
 
לא נורא... בקיצור, אני ארומתרפיסט...ותיק..

מומחה בארומתרפיה קלינית, מפתח מוצרים ופורמולות.... יש על מה לדבר....
 
למעלה