שלום לכולם

שלום לכולם ../images/Emo140.gif

גליש המליצה לי להכנס, אמרה שנעים כאן ונחמד. אז באנו
אני נטע בת 33 אמא לגולן בת שנה וחודשיים (
) אז ברוכים הנמצאים ונעים לי להכיר
 

בוליפלג

New member
ברוכה הבאה../images/Emo140.gif

איזה כיך לשמוע שממליצים עלינו
נשמח מאאאד להכיר, להיות בשביל, לתרום ולהתרם
 
למעלה