שלום לכולם

yaloner

New member
בהחלט חשוב להעלות את המודעות...

...חבל רק שלא נתת לאמא או אבא לעבור על הטקסט לפני שהעלת את הסרטון. אבל כל הכבוד.
 

משה142

New member
זה מה שיש לך להגיד ??

הבן אדם יושב בזמנו החופשי ועושה סירטון מרגש וכואב על מצב תאונות הדרכים בארץ ומה שי לך להגיד זה על הטקסט ???? טוב מה לעשות רואים שיש אנשים רדודים במדינה שלנו ניראה לי שאתה זה שצריך ללכת לאמא ואבא שיתנו לך אישור ביכלל להיכנס לפורום הזה
 

yaloner

New member
כן

קודם כל ציינתי שאכן מדובר בנושא חשוב ואפילו אמרתי כל הכבוד (לא בציניות). מעבר לכך, תרמתי קצת ביקורת בונה (לטעמי) לקראת הסרט הבא. אני חושב שזה יהיה אפקטיבי יותר אם בסרט של אפריל 2007 (או החצי השני של מרץ 2007) אני אתמקד יותר בתאונות ופחות במצב החינוך בארץ. למרות שללא ספק יש קווים מקבילים בשני נושאים כאובים אלה. וכן, אני אכן רדוד. מי שלא יכול לקבל ביקורת מרדודים לא צריך להעלות את יצירותיו בפומבי. אם אשאל את אמא ואבא שלי הם לא יתנו לי אישור להכנס לפורום הזה. הם עדיין מודאגים מזה שהוצאתי רשיון ל-50סמ"ק לפני 12 שנה.
 
תמיד מקבל ביקורת בונה..

רק בבקשה מימך תאמר לי איך לשפר את הטקסט , רק טיפשים לא שואלים ואולי אני אנני טיפש אז אני שואל אותך איש איך לשנות ומה עלי לשפר בכדיי שזה יהיה יותר מעניין.
תן חיוך למרות הכל בלי כעסים , ומשה תודה על ההגנה ,אני מקווה שלהבא אני אוכל לספק את כולם.
 

כRובי

New member
בתיאור התקופה שבה נאספו

התמונות, צריך להיות 03/07 ולא 01/03/07 (שזהו יום בודד ולא חודש שלם) כמו כן: מכם ולא מיכן חלקן ולא חלקם אנא ולא אנה
 

McMishehu

New member
נוסיף גם

תמונות אלו ולא תמונות אלה וחלקן קשות לצפיה ולא קשים לצפיה והכי בולט - אפשר להלחם בקטל בדרכים. אם אני נלחם במלחמה בקטל בדרכים, אפשר לפרש את זה כאילו אני בעד הקטל בדרכים... הייתי מוריד את המלה מלחמה מהטקסט ונשאר עם "עזרו להילחם בקטל בדרכים". בתקווה רבה שלא עשיתי בעצמי שגיאות...
 

Agent5

New member
../images/Emo45.gif אני חייב להסכים

מראות עצובים אבל אני זה לא מספיק להעביר מסר. מה שבטוח חלק גדול מהפורום הזה ורוכביו זה המקצעות בהשרדות בכביש ע"י רכיבה נכונה. "תשמרו על עצמכם" שווה ערך להגיד לחייל שלא יהרג לפני ששולחים אותו לחזית. אם באמת רוצים לעזור לחייל לשרוד צריך לתת לו כלים להשרדות.
 
למעלה