Bells For Her
New member
שלום לכולם ../images/Emo13.gif
יש לי שאלה אליכם (אני לא בטוחה שתדעו לענות, אבל משום מה הפורום של פרופיל חדש לא מוכן לעלות לי)- אני הגשתי בקשה לפטור מטעמי מצפון, עברתי הליכים וכו' וכו' - כרגע אני במצב של המתנה לועדת הפטור. אני ממתינה כבר משהו כמו 10 חודשים. הבנתי גם שעכשיו ביטלו את הועדות לבנות, ויש עכשיו ועדות פנימיות שלא ניתן לערער עליהן. העובדה שזה נעשה קשה יותר + ההמתנה הזו, במהלכה אני פשוט תלויה לי באוויר (אני רוצה בשנה הבאה לעשות שירות לאומי, ובקצב הזה, אני בכלל לא יודעת אם אספיק להרשם ולקבל תפקיד שאני אהנה ממנו), גרמו לי לשקול לנסות לקבל פטור על 21. יש לי בעיות נפשיות שיאפשרו לי לצאת על 21. אני בטיפול פסיכולוגי ופסיכיאטרי, מקבלת תרופות נוגדות דכאון, והמטפלים שלי ימליצו שאני לא אתגייס. מה שאני בעצם רוצה לשאול - אני יכולה סתם ככה, באמצע ההליך של הפציפיזם, לנסות לצאת על 21? אני מאמינה שאני אצליח, ואלו גם סיבות מאוד לגיטימיות. אני לא רוצה להתגייס גם בגלל הפציפיזם, וגם בגלל הבעיות שלי, אבל בחרתי במקור ללכת על פציפיזם כי זה היה לי חשוב. אבל עכשיו, החכיון המתסכל הזה, העובדה שאני מפחדת שלא אצליח להתקבל לתפקיד שאני רוצה בשירות לאומי בזמן, זה פשוט יותר מדי. אני כבר מעדיפה לצאת על 21 וזהו. אז שוב אני אשאל - זה בכלל אפשרי בעמדה שלי בימים אלו? תודה מראש, וסליחה על המגילה המעט מבולבלת
יש לי שאלה אליכם (אני לא בטוחה שתדעו לענות, אבל משום מה הפורום של פרופיל חדש לא מוכן לעלות לי)- אני הגשתי בקשה לפטור מטעמי מצפון, עברתי הליכים וכו' וכו' - כרגע אני במצב של המתנה לועדת הפטור. אני ממתינה כבר משהו כמו 10 חודשים. הבנתי גם שעכשיו ביטלו את הועדות לבנות, ויש עכשיו ועדות פנימיות שלא ניתן לערער עליהן. העובדה שזה נעשה קשה יותר + ההמתנה הזו, במהלכה אני פשוט תלויה לי באוויר (אני רוצה בשנה הבאה לעשות שירות לאומי, ובקצב הזה, אני בכלל לא יודעת אם אספיק להרשם ולקבל תפקיד שאני אהנה ממנו), גרמו לי לשקול לנסות לקבל פטור על 21. יש לי בעיות נפשיות שיאפשרו לי לצאת על 21. אני בטיפול פסיכולוגי ופסיכיאטרי, מקבלת תרופות נוגדות דכאון, והמטפלים שלי ימליצו שאני לא אתגייס. מה שאני בעצם רוצה לשאול - אני יכולה סתם ככה, באמצע ההליך של הפציפיזם, לנסות לצאת על 21? אני מאמינה שאני אצליח, ואלו גם סיבות מאוד לגיטימיות. אני לא רוצה להתגייס גם בגלל הפציפיזם, וגם בגלל הבעיות שלי, אבל בחרתי במקור ללכת על פציפיזם כי זה היה לי חשוב. אבל עכשיו, החכיון המתסכל הזה, העובדה שאני מפחדת שלא אצליח להתקבל לתפקיד שאני רוצה בשירות לאומי בזמן, זה פשוט יותר מדי. אני כבר מעדיפה לצאת על 21 וזהו. אז שוב אני אשאל - זה בכלל אפשרי בעמדה שלי בימים אלו? תודה מראש, וסליחה על המגילה המעט מבולבלת